تبلت سرفیس Pro اواخر ژانویه راهی بازار می‌شود

جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
احتمالاً سرفیس‌ پرو کمتر از یک ماه دیگر در پیشخوان فروشگاه‌ها موجود خواهد بود. شایعات و منابع غیررسمی حاکی از آن هستند که اندکی پس از اتمام نمایشگاه CES 2013 پیش‌فروش سرفیس پرو آغاز می‌گردد و 10 روز پس از آن، یعنی در اواخر ژانویه رسما وارد بازار خواهد شد.
تبلیغات

فروش تبلت سرفیس‌ پرو مایکروسافت، اواخر ژانویه آغاز خواهد شد. اواخر سال گذشته مایکروسافت قیمت دقیق این محصول را فاش کرد، ولی این کمپانی تاکنون زمان دقیقی را برای عرضه سرفیس پرو ارائه نکرده است. وب‌سایت CNET با چند فروشگاه مایکروسافت تماس گرفته و به نظر می‌رسد کارمندان این فرشگاه‌ها همگی انتظار دارند که تا آخر ماه جاری محصول مذکور در پیشخوان فروشگاهشان باشد. سایر منابع غیر رسمی دیگر نیز حاکی از آنند که اواخر ژانویه تبلت اینتلی مایکروسافت ارائه خواهد شد.

سرفیس پرو که قیمت آن از 899 دلار شروع می‌شود، مجهز به یک پردازنده Core i5 اینتل و نمایشگر 1080p HD است. پرو بر خلاف RT از نسخه کامل ویندوز 8 بهره می‌برد. مایکروسافت پیش‌فروش نسخه RT را 10 روز پیش از عرضه رسمی به بازار آغاز کرد. اگر زمانبندی مایکروسافت مشابه قبل باشد احتمالاً اندکی پس از اتمام نمایشگاه CES پیش‌فروش سرفیس پرو آغاز خواهد شد. مایکروسافت پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد حضور خود را در نمایشگاه CES 2013 کم‌رنگ‌تر کند. این تصمیم نشانه آن است که غول نرم‌افزار دنیا قصد دارد تا محصولات خود را در کنفرانس‌های اختصاصی و خارج از فضای نمایشگاه‌های جهانی معرفی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات