فیس‌بوک اپلیکیشن Page Manager را برای اندروید ارائه کرد

جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
فیسبوک بالاخره آستین‌ها را بالا زد و اپلیکیشن Pages Manager را برای اندروید ارائه کرد. نسخه اولیه این برنامه فاقد برخی ویژگی های نسخه iOS است و فعلا فقط در مناطق خاصی قابل دسترس است. این اپلیکیشن به مدیران پیج‌های فیسبوک امکان مدیریت و تجزیه و تحلیل پیجشان را می‌دهد تا بتوانند بدین ترتیب از طریق دستگاه همراه خود به کنترل و ویرایش محتوای موجود در صفحه فیس بوک خود رسیدگی نمایند.
تبلیغات

مدتی است که کاربران اندروید تقریبا به تمام ویژگی‌های نسخه iOS اپلیکیشن فیسبوک دسترسی دارند. در همین راستا این شبکه اجتماعی امروز پس از آنکه بسته بروزرسانی اپلیکیشن Messenger را برای کاربران هر دو پلتفرم ارائه کرد تا بتوانند از قابلیت پیام‌های صوتی نیز بهره بگیرند، اپلیکیشن Pages Manager را از طریق گوگل پلی عرضه نمود.

این اپلیکیشن به صاحبات مدیران پیج‌های فیسبوک این امکان را می‌دهد تا بتوانند مطالب و تصاویر جدید را در صفحات مختلف خود پست نمایند، پیام‌های خصوصی را مشاهده کرده و به آنها پاسخ دهند، اعلانات مربوط به پیج‌های خود را فورا دریافت کنند و همچنین آمار و اطلاعات پیج خود را بر روی دستگاه همراه اندرویدی مشاهده نمایند.

این اپ فعلا فقط برای برخی نقاط دنیا ارائه شده و فعلا برای همگان قابل استفاده نیست.

نسخه iOS این برنامه در می 2012 ارائه شد و فیسبوک تا کنون مشغول آماده‌سازی نسخه اندروید این اپلیکیشن بود. در حال حاضر نسخه اندروید برنامه به اندازه نسخه آیفون، آیپد و آیپاد تاچ کامل نیست و فاقد بسیاری از ویژگی‌های آنهاست.

فیسبوک این برنامه را در سکوت ارائه کرد و هنوز هم سکوت خود را نشکسته است. در صفحه Help اپلیکیشن Pages Manager نوشته شده: «در حال حاضر اپ Pages Manager فقط بر روی آیفون و آیپد موجود می‌باشد»!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات