اپلیکیشن World Atlas برای مدت محدود رایگان شد

پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
نشنال جئوگرافیک با ساخت اپلیکیشن اطلس جهان (World Atlas) برای آیپد، یکی از مطمئن‌ترین و معتبرترین اپلیکیشن‌های علمی را برای iOS به ارمغان آورد.
تبلیغات

تیم نشنال جئوگرافیک با ساخت اپلیکیشن اطلس جهان (World Atlas) برای آیپد، یکی از مطمئن‌ترین و معتبرترین اپلیکیشن‌های علمی را برای iOS به ارمغان آورد. برای عده زیادی از افراد این اپلیکیشن هم به عنوان ابزاری برای کشف نکات جالب و سرگرم کننده درباره مناطق مختلف جهان و هم به عنوان یک منبع معتبر برای تحقیقات علمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نشنال جئوگرافیک در 11 ژانویه 2013 با بروز رسانی این اپلیکیشن، علاوه بر هماهنگ کردن آن با نمایشگر رتینای آیپد، رابط کاربری آن را نیز بهبود بخشید و قابلیت مشاهده کره زمین به صورت 3 بعدی را نیز فراهم کرد.

اما خبر خوب اینکه، امروز اعلام شد این اپلیکیشن برای اولین بار از سال 2010 تا کنون، برای مدتی کوتاهی به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است.

از قابلیت‌های جدید ورژن 3.0.1 این اپلیکیشن این است که، در این نسخه امکان دانلود نقشه‌ها و استفاده از آن‌ها به صورت آفلاین فراهم شده است. در کنار آن تمامی نقشه‌ها با اطلاعات اضافی مفیدی نظیر آب و هوای هر منطقه، واحد پول و پرچم کشورها و... به روز شده اند.

قابلیت‌های دیگر اضافه شده به این نسخه عبارتند از:

  • امکان علامت زدن مکان‌های مختلف روی نقشه‌ها توسط کاربر و ذخیره سازی آنها در فضای ابری
  • دریافت لحظه به لحظه وضعیت آب و هوا
  • مشاهده آخرین وضعیت واحدهای پولی و تبدیل واحدهای پولی مختلف به هم
  • مشاهده طول و عرض جغرافیایی هر منطقه
National-Geographic-World-Atlas-3.0.1-for-iOS-iPad-screenshot-002

همچنین در این اپلیکیشن شما می‌توانید با استفاده از نقشه‌های بینگ، جهان را در سه حالت کلاسیک، ماهواره‌ای و قدیمی مشاهده کنید.

National-Geographic-World-Atlas-3.0.1-for-iOS-iPad-screenshot-003
National-Geographic-World-Atlas-3.0.1-for-iOS-iPad-screenshot-001

World Atlas از تمامی گجت های مجهز به iOS 5.0 یا جدیدتر پشتیبانی می‌کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از تمام شدن زمان دانلود رایگان، این اپلیکیشن جالب را با حجم 203 مگابایت از اینجا دانلود کنید و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

به‌روزرسانی: اپلیکیشن Word Atlas دیگر رایگان نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات