تصاویر تلفن اپتیموس L7 ال‌جی به بیرون درز کرد: دو سیم‌کارته با نمایشگر ۴.۳ اینچ و باتری پرظرفیت

پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
سری اپتیموس L ال‌جی توانست در بازار موفق باشد و در رده گوشی‌های میان‌قیمت به یکی از بهترین گزینه‌ها بدل گردد. حال این کمانی کره‌ای تصمیم گرفته نسخه دوم اپتیموس L7 را با قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت و تغییراتی در ویژگی‌های سخت‌افزاری با اندروید آبنبات پاستیلی روانه بازار کند. در ادامه می‌توانید جزئیات بیشتر این خبر را مطالعه کنید.
تبلیغات

به نظر می‌رسد سری اپتیموس L ال‌جی با استقبال خوبی مواجه شده است. درحالی‌که کمتر از یک سال از معرفی این گوشی می‌گذرد، بیش از ۱۰ میلیون واحد از این گوشی به فروش رفته است. سرویس‌دهنده مخابراتی T-Mobile نیز یک نسخه مخصوص به نام Optimus L9 را ارائه کرده است که به نظر می‌رسد بهترین گوشی سری L باشد که با قراردادی طولانی و قیمتی پایین عرضه می‌گردد.

امروز مدارکی منتشر شد که نشان می‌دهد مدل‌های جدیدی از سری اپتیموس L ال‌جی به‌زودی عرضه خواهد شد. تصاویر و ویژگی‌های سخت‌افزاری یک مدل جدید به نام LG Optimus L7 II Dual فاش شده است. همان‌طور که از نام این گوشی مشخص است، از دو سیم‌کارت به‌طور هم‌زمان پشتیبانی می‌کند و دارای یک دکمه فیزیکی اختصاصی برای سوئیچ بین سیم‌کارت‌ها است. این ویژگی بیشتر به کار افرادی می‌آید که می‌خواهند خط‌های کاری و خصوصی‌شان را در یک دستگاه به‌طور هم‌زمان داشته باشند. ازآنجاکه اکثر گوشی‌های هوشمند دو سیم‌کارته بازار از هر دو سیم‌کارت به‌طور هم‌زمان استفاده نمی‌کنند، بنابراین ال‌جی اپتیموس ال 7 دو سیم‌کارته می‌تواند نظر بسیاری را به خود جلب کند.

این گوشی مجهز به یک پردازنده دوهسته‌ای با فرکانس کلاک ۱ گیگاهرتز است. گفته می‌شود نمایشگر آن ابعاد ۴.۳ اینچی دارد و از تکنولوژی IPS LCD بهره می‌برد. براساس تصاویر فاش شده این گوشی هوشمند مجهز به یک دوربین جلو است و دوربین اصلی آن نیز احتمالاً ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. شاید برای شما هم عجیب باشد، اما باتری این گوشی دارای ظرفیت 2460 میلی‌آمپرساعت است که می‌تواند با هر بار شارژ کامل، تا دو روز دوام بیاورد. این گوشی به‌طور پیش‌فرض با نسخه آبنبات پاستیلی اندروید ارائه می‌گردد و رابط کاربری ال‌جی روی آن قرار می‌گیرد تا کاربران بتوانند از امکانات نرم‌افزاری اختصاصی مثل QuickMemo، QuickTranslator و QSlide استفاده نمایند.

منبع این شایعه مدعی شده که این گوشی در ماه فوریه ارائه خواهد شد و روسیه جزو اولین کشورهایی خواهد بود که این گوشی در آن به فروش خواهد رسید. همچنین قیمت آن حدودا ۱۳۰۰۰ روبل معادل با ۴۳۲ دلار خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات