ورتو برند لوکس سابق نوکیا احتمالا یک تلفن اندرویدی را وارد بازار می‌کند

پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
Vertu یک تولیدکننده تلفن‌های لوکس، فوق العاده با کیفیت و گران قیمت است که صاحب امتیاز آن زمانی نوکیا بود. حال اخباری بدست آمده که نشان می‌دهند این برند در حال تولید یک تلفن اندرویدی است. چندی پیش شایعاتی توسط یک بلاگر به نام الدر مورتازین در این باره منتشر شده بود و حالا Blog of Mobile نیز اطلاعاتی در این باره بدست آورده است که به یک تلفن اندرویدی به نام Vertu Ti اشاره دارند.
تبلیغات

براساس مشخصات فنی بدست آمده، تلفن Vertu Ti مجهز به اندروید 4.0.4 بوده و نتیجه بنچمارک‌ها نیز نشان می‌دهد که این تلفن دارای نام مدل RM-828V و صفحه نمایش 800 در 480 پیکسل است. فرکانس پردازنده این تلفن 1.5 گیگاهرتز بوده و از NFC نیز پشتیبانی می‌کند.

تمام تلفن‌های ورتو از بدنه با کیفیت و ترکیب چرم، جواهرات و فلز ساخته می‌شوند و همگی قیمت بسیار بالایی دارند.

ورتور هیچ کدام از این اطلاعات را تایید یا تکذیب نکرده اما اعلام نموده که در ماه آینده یک تلفن جدید را معرفی خواهد کرد. پیش از این تمام تلفن‌های ورتو با سیستم‌عامل سیمبین نوکیا روانه بازار می‌شدند، اما نوکیا سال گذشته Vertu را فروخت و حالا امکان استفاده از اندروید و جایگزین نمودن آن به جای سیمبین دور از انتظار نیست.

Vertu

اگر به تصویر بالا دقت کنید این تلفن دارای دکمه‌های خاص اندورید نیز می‌باشد.

یک وب سایت روسی مربوط به تلفن‌های لوکس قیمت این تلفن را بین 9000 تا 18700 دلار اعلام نموده است. این مبلغ براساس نوع جواهراتی که در تلفن استفاده خواهند شد متغیر خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات