تصاویر زیبا و خارق‌العاده‌ سال 2012

پنج‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
برترین و خارق‌العاده‌‌ترین تصاویر سال گذشته میلادی، عنوان مطلب کوتاهی است که در خبرگزاری بی‌بی‌سی انعکاس یافته و نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. این مجموعه‌ای جالب توجه را در ادامه با هم از نظر می‌گذرانیم.
تبلیغات

ابری در زیر سقف!

برنانت اسمیلد (Berndnaut Smilde) هنرمند آلمانی‌تبار موفق شد تا به کمک ماشین تولید مه، یک توده ابر مصنوعی را در درون اتاقی سر بسته‌ ایجاد نماید؛ اقدامی که برای او تحسین و جوایز متعددی را در پی داشته است.

وال‌های فوتبالیست

پاول، هشت‌پای پیشگوی نتایج تیم فوتبال آلمان تنها موجود زیرآبی علاقمند به این ورزش نیست! دو نهنگ بلوگا در آکواریومی در پکن، پایتخت چین مشغول بازی مهیج فوتبال، آن هم در زیر آب هستند!

هواپیمای دست‌ساز

ژانگ ژلین (Zhang Xuelin)، کشاورز چینی‌تبار یازده ماه را صرف ساخت این هواپیمای موتوری دست‌ساز کرد. کاری که حدوداً 200 پوند (326 دلار امریکا) هزینه دربرداشت. البته این هواپیمای چینی هرگز نتوانست از سطح زمین بلند شود و شکستی بیش نبود!

قهوه‌ی معرکه‌ی حیوانی!

تازه‌ترین محصول برای قهوه دوستان از سرگین فیل برداشت می‌شود! گرچه ممکن است خیلی از من وشما حال‌مان از تصور آن به هم بخورد، اما بهتر است بدانید که این محصول لوکس‌ به هیچ وجه ارزان نیست و حدوداً کیلویی 1100 دلار قیمت دارد!

محافظان پاندا!

محیط‌بانان چینی در حال انتقال یک پاندای غول‌پیکر به دامان طبیعت در منطقه‌ی محافظت شده‌ای در نزدیکی ولانگ چین هستند. آنها برای اجتناب از بروز حساسیت در محیط به ناچار لباس‌های پاندایی به تن کرده‌اند!

پیشگوی قهار!

آلمان سرزمین حیوانات پیش‌گو است! این سمور پیشگو که فِرِت (‌Ferret) نام دارد نتیجه‌ی مسابقه‌ی فوتبال آلمان و دانمارک در مسابقات یورو 2012 را به سود آلمان پیش‌بینی کرده است؛ جالب اینکه ژرمن‌ها در نهایت موفق شدند با نتیجه‌ی دو بر یک نوادگان وایکینگ‌ها را شکست دهند!

دالی پیشی!

این تصویر گونه‌ای نادر از نژاد ببرهاست که در باغ وحشی در مولوز واقع در جنوب فرانسه نگهداری می‌شود. بومگاه اصلی این گربه‌سان دوست‌داشتنی و خطرناک در علف‌زارهای جنوب و مرکز قاره‌ی سیاه افریقاست.

فیل‌بچه‌ی پیش از تاریخ

بدن سالم و دست‌نخورده‌ی یک بچه ماموت پیش از تاریخ که لیوبا نام دارد آوریل گذشته (فروردین) در نمایشگاه ویژه‌ای در هنگ‌کنگ به معرض نمایش عمومی قرار گرفت. دیرین شناسان تخمین می‌زنند که جثه‌ی این حیوان بیش از 42 هزار سال قدمت داشته باشد!

استاد کهنه‌کار ورزش باستانی

تائو پورشن-لینچ استاد پیر و پرمایه‌ی ورزش یوگا است که از این ورزش باستانی هرگز خسته نمی‌شود. او با 93 سال سن، یکی از پیرترین مربیان ورزش یوگا در جهان به شمار می‌رود که به همین خاطر در کتاب رکوردهای گینس نیز جایی برای خود باز کرده است.

قرمز قبا!

دو تن از شرکت کنندگان در گردهمایی ویژه‌ای در لندن لباس‌های یک دست سرخ رنگ یکی از شخصیت‌های بازی ویدئویی Journey را به تن کرده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات