رونمایی از تلفن کاملا شفاف Polytron

سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
چگونه می‌توان در دنیایی مثل دنیای موبایل، با تعداد زیادی رقیب سرسخت، تمامی رقبا را شوکه کرد و از آن‌ها پیشی گرفت؟ قطعا باید چیز فوق‌العاده‌ای در آستین داشت که حقیقتا از زمان خود جلوتر باشد. به نظر می‌رسد این دقیقا همان کاری است که کمپانی تایوانی Polytron Technologies، با رونمایی از نمونه اولیه تلفن تمام شفاف خود، در حال تلاش برای انجام آن است.
تبلیغات

حقیقتا ما اصلا درباره موفقیت این پروژه مطمئن نیستیم، چرا که مزایای داشتن یک تلفن شفاف هنوز برایمان مشخص نشده است. اما با این حال تلاش و تفکر رفقایمان درباره تلفن‌های آینده واقعا برایمان جذاب است.

همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید، نمونه اولیه این دستگاه تقریبا تماما شفاف است. به غیر از چیپ‌ها، کارت حافظه و دوربین، بقیه اجزای این تلفن از جمله صفحه نمایش لمسی آن که در وسط دستگاه قرار گرفته است، همانند شیشه و کاملا شفاف هستند. بر اساس گفته‌های Polytron، اینگونه تلفن‌ها احتمالا تا اواخر سال 2013 در دسترس خواهند بود.

transparent-phone-2-jpg

در هر حال، با اینکه ما هنوز هم فایده چندان زیادی در یک گجت تمام شفاف نمی‌بینیم، ولی بسیار خوشحالیم که می‌بینم هنوز هم کمپانی‌هایی وجود دارند که در حال تلاش برای تحقیق و توسعه این چنین ابزارهای آینده‌سازی هستند. شما هیچ وقت نمی‌توانید حدس بزنید که پدیده شگفت انگیز بعدی چه خواهد بود و از کجا خواهد آمد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات