کنفرانس معرفی پدفون 2 ایسوس در ایران، شنبه 14 بهمن ماه

دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
دفتر ایسوس در ایران قصد دارد در کنفرانس اختصاصی ورود پدفون 2 به بازار کشور را رسما اطلاع‌رسانی کند. این کنفرانس در روز شنبه 14 بهمن ماه و با حضور نمایندگان منتخب فروش این شرکت و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد. زومیت نیز برای شرکت در این کنفرانس دعوت شده است و این بدین معنا است که به‌زودی شاهد نگاه نزدیک زومیت از پدفون 2 و پس از آن بررسی تخصصی این محصول خواهید بود.
تبلیغات

پدفون یک تلفن هوشمند است، یک تلفن هوشمند 4.7 اینچی که در یک ماژول شبیه به تبلت جای می‌گیرد و نقش قلب تپنده آن را بازی می‌کند. زمانی که تلفن در دل داک تبلت قرار می‌گیرد شما صاحب یک تبلت تمام عیار اندرویدی هستید، همین داک تبلت به یک کی‌برد فیزیکی متصل شده و تبدیل به نت بوک می‌گردد. ایده خلاقانه ایسوس برای تولید این محصول چندین و چند جایزه را برای این شرکت به ارمغان آورده، که از آن جمله می‌توان به جایزه خلاق‌ترین محصول سال 2011 اشاره کرد.

پدفون 2 در مهرماه ماه سال جاری و در دو کنفرانس هم‌زمان در تایپه و میلان رسما معرفی شد، هنوز اطلاع دقیقی از قیمت و زمان عرضه گسترده آن در بازار کشور نداریم اما بدون شک شنبه آینده اطلاعات کاملی در این باره بدست خواهیم آورد. پس با زومیت همراه باشید.

اگر با پدفون آشنا نیستید به شما پیشنهاد می‌کنیم این دو مقاله را مهمان زومیت باشید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات