قوت گرفتن احتمال عرضه آیفون‌ بعدی در دو نسخه

دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۰:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
هرچه به زمان عرضه آیفون‌های بعدی نزدیک‎‌تر می‌شویم، تصاویر بیشتری از آن‌ها منتشر می‌شود. اخیراً وبلاگ فرانسوی Nowhereelse.fr، که قبلا نیز تصاویری را از قطعات نسل بعدی آیفون منتشر کرده بود، عکسی را منتشر کرده است که ادعا می‌کند بلندگوی دو مدل آینده آیفون است. مدل‌هایی که به گفته این وبلاگ آیفون 5S و آیفون 6 نام خواهند دشت.
تبلیغات

بنابر گفته‌های عکاس این تصویر، که از کارمندان کارخانه سازنده این قطعه برای اپل است، مدل اول احتمالاً در ماه‌ مارس یا جولای امسال و مدل دوم اواخر سال جاری به بازار عرضه خواهند شد.

عرضه نسل‌های بعدی آیفون همواره موضوع بحث افراد زیادی بوده است و عده زیادی بر این باورند که نسل بعدی آیفون نیز، همانند آیفون 4S ,تنها یک آپدیت جزئی خواهد بود و بیشتر از لحاظ قطعات داخلی بهبود خواهد یافت. همچنین مینگ چی کو، از کارمندان کمپانی KGI Securities، نیز اخیراً پیش بینی کرده است که آیفون 5S احتمالاً مشابه مدل فعلی خواهد بود و از پردازنده سریع‌تر A7 و سنسور اثر انگشت بهره خواهد برد.

از طرف دیگر، ازآنجاکه در iOS 6.1 Beta 5، که روز گذشته توسط اپل منتشر شد، امکان پشتیبانی از 128 گیگابایت حافظه داخلی مشاهده شده است، احتمال عرضه آیفون 5S با حافظه داخلی 128 گیگابایت نیز دور از ذهن نخواهد بود.

ios-6-1-beta-5-ipsw-partition-1024x419

همچنین نسخه بروز شده آیفون 5 نیز احتمالاً با قیمت ارزان‌تر از مدل فعلی (بین 350 تا 450 دلار برای نسخه آنلاک شده) و با بدنه ضخیم‌تر پلاستیکی و در شش رنگ تولید خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات