عرضه دستگاه همراه HTC Butterfly در چین

یک‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد HTC قصد عرضه یک ابزار جانبی همراه را برای تلفن Butterfly خود دارد. این دستگاه که Mini نام‌گذاری شده است، به وسیله NFC و بلوتوث به تلفن هوشمند شما وصل شده و امکان دریافت تماس، مشاهده لیست تماس‌ها و اطلاعات موجود در تقویم را در صفحه نمایش تک‌رنگ خود برای شما فراهم می‌کند.
تبلیغات

همچنین HTC امکانات جالب‌تری را نیز برای شما فراهم کرده است؛ به عنوان مثال شما می‌توانید زمانی که Butterfly خود را به تلویزیون وصل نموده‌اید از Mini به عنوان یک ریموت کنترل برای آن استفاده کنید و یا قادر خواهید بود در مواقعی که گوشی خود را گم کرده‌اید از Mini برای پیدا کردن آن کمک بگیرید.

در نگاه اول ما خیلی مطمئن نبودیم که اضافه شدن یک دستگاه دوم چگونه باعث راحت‌تر شدن کارها برای کاربران می‌شود، زیرا با این کار عملا فقط فضای جیب کاربران کوچک‌تر می‌شود. اما به آسانی می‌توان فهمید که این ابزار بیشتر مناسب زمانی است که شما در خانه خود هستید، نه بیرون. فرض کنید، به خانه می‌آیید و تلفن خود را به شارژر وصل می‌کنید، از این به بعد کافی است برای برقراری و دریافت تماس‌های خود تنها Mini را همراه خود داشته باشید. این وسیله به راحتی می‌تواند به عنوان جایگزین گوشی شما در خانه مورد استفاده قرار بگیرد.

از آنجایی که به نظر می‌رسد این وسیله جانبی فعلا فقط در بازار چین عرضه خواهد شد، چندان جای خوشحالی برای ما ندارد، اما فکر می‌کنم اطلاع از تحقیقات HTC بر روی وسایل جانبی مختلف و تصور آینده آن‌ها به اندازه کافی جالب خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات