سامسونگ گلکسی گرند سوم را معرفی کرد: پردازنده چهارهسته‌ای، پشتیبانی از شبکه LTE و باتری 2100 میلی‌آمپرساعت

شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
گوشی گلکسی گرند پیش از این در دو مدل معمولی و دو سیم‌کارته ارائه شده بود. اما به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد این گوشی 5 اینچی را ارتقا داده و با تجهیز آن به پردازنده قوی‌تر و پشتیبانی از شبکه LTE و البته افزودن تمام قابلیت‌های ویژه سامسونگ به محصولی جذاب‌تر تبدیل کند. در ادامه می‌توانید جزئیات آن را مطالعه کنید.
تبلیغات

ماه گذشته سامسونگ گلکسی گرند را معرفی کرد. این دستگاه مجهز به یک نمایشگر 5 اینچ ولی با رزولوشن WVGA است تا قیمت آن پایین نگاه داشته شود. نتیجه آن که تراکم این نمایشگر 186 پیکسل بر اینچ است که چندان هیجان‌انگیز نیست.

پردازنده این گوشی دو هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز است و 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی نیز دارد. از دیگر مشخصات آن می‌توان به دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 2 مگاپیکسل اشاره کرد. روی این دستگاه اندروید 4.1.2 نصب شده تا نرمی و روانی پروژه کره و سرویس Google Now روی آن قابل استفاده باشد. نسخه دیگری از این گوشی نیز ارائه شد که تنها تفاوتش با مدل قبلی آن بود که از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کرد. این دستگاه Galaxy Grand DUOS نام گرفته و از ماه آینده راهی بازارهای اروپایی خواهد شد.

اما حالا به نظر می‌رسد که نسخه سومی از این دستگاه توسط سامسونگ توسعه و طراحی شده است. گوشی جدید که آن نیز نام گلکسی گرند را یدک خواهد کشید، بسیار شبیه به مدل‌های قبلی است، با این تفاوت که از پردازنده ارتقا یافته چهارهسته‌ای با فرکانس کلاک 1.4 گیگاهرتز بهره می‌برد و قابلیت پشتیبانی از شبکه LTE را دارا است. این گوشی با پشتیبانی از S Beam ، NFC، و VoLTE، درگاه حافظه microSD تا 64 گیگابایت و باتری 2100 میلی‌آمپرساعتی می‌تواند نظر بسیاری را به خود جلب کند.

galaxy-grand-3-mid

ازآنجاکه این دستگاه مجهز به T-DMB (شبکه تلویزیون همراه در کره جنوبی) است می‌توان حدس زد که این گوشی برای اولین بار در همین کشور ارائه خواهد شد اما در مورد قیمت و تاریخ عرضه آن هنوز اطلاعات دقیقی دردسترس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات