آیفون 5S با دوربین 13 مگاپیکسلی در تیرماه و آیپد مینی با نمایشگر رتینا در مهرماه عرضه می‌شوند

شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
هفته گذشته ارزش سهام اپل 12 درصد کاهش یافت و این هفته بازار شایعات مربوط به محصولات آینده این شرکت دوباره داغ شده‌ است. شخصی که اطلاعات مربوط به کانکتور کوچک داک آیفون را منتشر کرده بود، اطلاعات جدیدی را در رابطه با آیفون و آیپد مینی بعدی فاش کرده است. براساس این اطلاعات آیفون بعدی با نام 5S در ماه ژولای 2013 یا تیرماه 92 وارد بازار خواهد شد.
تبلیغات

نسل هفتم آیفون که با نام آیفون 5S عرضه خواهد شد از دوربین 13 مگاپیکسلی بهره خواهد برد که توسط یک تولید کننده مطرح ژاپنی ساخته شده است. براساس این اطلاعات طراحی آیفون 5S هنوز نهایی نشده و تولید آن آغاز نشده است.

علاوه بر این، نسل بعدی آیپد مینی که پیش از این نیز شایعه شده بود که به نمایشگر رتینا تجهیز خواهد شد با نام رمز J85 قرار است در ماه اکتبر 2013 یا مهرماه 92 روانه بازار شود. بزرگ‌ترین ایرادی که به آیپد مینی وارد می‌شود رزولوشن پایین نمایشگر آن است که بدین‌ترتیب نظر علاقمندان به این محصول نیز جلب خواهد شد. آیپد مینی فعلی با نام رمز J72 و نمایشگر 7.9 اینچ وارد بازار شده است.

اگر شایعات پیرامون محصولات اپل را دنبال کرده باشید، حتماً شنیده‌اید که اپل احتمالاً در حال تولید یک آیفون 4.8 اینچی به نام iPhone Math است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات