ساعت مچی Tisai Adjust محصول کمپانی Tokyoflash با استفاده از چند مثلث، ساعت دقیق را به شما نمایش می‌دهد

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۱
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی Tokyoflash که در ارائه ساعت‌های با طرح‌های عجیب و غریب یدی طولا دارد، یک ساعت مچی جدید را ارائه نموده که با استفاده از چند LED به شکل مثلث ساعت را به صورت دقیق نمایش می‌دهد. در ادامه می‌توانید ویدئوی این محصول را مشاهده نمایید.
تبلیغات

ساعت‌های Tokyoflash معمولا چندان خوانا نیستند و با طرح‌های عجیب و غریبی ارائه می‌گردند. ساعت مچی جدید این کمپانی که Kisai Adjust نام دارد، مثالی از همین موضوع است. همان طور که از نام این محصول برمی‌آید، احتمالا مدتی طول می‌کشد تا کسی که این ساعت را می‌خرد به خواندن آن عادت کند.

این محصول عجیب و غریب ژاپنی از چند LED به شکل مثلث برای نمایش زمان و تاریخ استفاده می‌کند. این مثلث‌ها می‌توانند به شش رنگ مختلف نمایش داده شوند. همچنین گزینه‌ای وجود دارد تا در هنگامی که ساعت روی دست نیست ارقام را به صورت افقی نمایش دهد یا با تصاویری شما را هیپنوتیزم کند!

این ساعت مچی را می‌توان با استفاده از کابل USB شارژ کرد و با هر بار شارژ کامل می‌توان انتظار داشت که در حدود یک ماه کامل روشن باقی بماند.

فروش این محصول از امروز آغاز گردیده و اگر در 48 ساعت ابتدایی فروش، آن را بخرید، به شما تخفیف تعلق می‌گیرد و به جای 179 دلار (قیمت رسمی این ساعت) کافی است 149 دلار بپردازید. در زیر می‌توانید ویدئوی این محصول را مشاهده نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات