تلفن M7 اچ‌تی‌سی به همراه رابط کاربری Sense 5 در MWC معرفی می‌شود

دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد که اچ‌تی‌سی قصد دارد تا بار دیگر در بارسلونا، طرفدارن خود را غافلگیر کند. چند روزی است که اطلاعات و تصاویر مربوط به پرچم‌دار جدید HTC با نام M7 در فضای مجازی منتشر می‌شوند و مشتاقان این شرکت روز به روز شگفت زده‌تر می‌شوند تا بدانند فلسفه طراحی جدید اچ‌تی‌سی در این تلفن چیست. وب سایت «اندروید پلیس» تصاویر و اطلاعات تازه‌ای از تلفن M7 منتشر کرده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
تبلیغات

نمونه آزمایشی M7 که اندروید پلیس آن را منتشر کرده، شباهت زیادی به تصویر رندر شده این محصول که چندی پیش به بیرون درز کرد، دارد. طراحی ظاهری M7 شبیه Droid DNA است با این تفاوت که تغییرات جزئی در قسمت جلو و پشت گوشی اعمال شده و به‌عنوان مثال مکان فلش و دوربین تغییر کرده و حفره‌های اسپیکرها نیز متفاوت شده است.

HTC M7

علاوه بر طراحی متفاوت، M7 از نرم افزار بروز اچ‌تی‌سی نیز بهره می‌برد و Sense 5.0 روی آن نصب شده که ویجت‌های تازه‌ای برای دسترسی ساده‌تر به اخبار و موارد مشابه به آن اضافه شده است.

scr m7

هنوز اطلاعات درستی از سخت‌افزار M7 دردسترس نیست اما تقریباً مطمئن هستیم که این تلفن در کنگره جهانی موبایل که در ماه آینده در بارسلونا برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات