با اپلیکیشن Hive Settings همه تنظیمات پرکاربرد اندروید را در صفحه اصلی گوشی خود قرار دهید

یک‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۶
مطالعه 1 دقیقه
اپلیکیشن رایگان Hive Settings ویجتی را به گوشی اندرویدی اضافه می‌کند تا تمام تنظیمات پرکاربرد خود را در یک صفحه مشاهده کنید.
تبلیغات

بیشتر گوشی‌های اندرویدی با رابط‌های کاربری اختصاصی، یک ویجت یا نوار ابزاری در بخش اعلانات دارند که به شما این امکان را می‌دهد تا مثلا Wi-Fi، بلوتوث، سرویس‌های موقعیت‌یابی و حالت هواپیما (پرواز) را فعال یا غیرفعال کنید. اگر گوشی شما این ویژگی را ندارد، یا می‌خواهید به گزینه‌های بیشتری دسترسی داشته باشید، Hive Settings یک اپ رایگان است که همه این تنظیمات را در یک صفحه قرار می‌دهد تا در صورت لزوم به به راحتی در دسترس باشند.

hive-settings-mid

این اپلیکیشن توسط یکی از اعضای انجمن XDA به نام Lucian ساخته شده که آن را به صورت رایگان منتشر نموده است. علاوه بر تنظیمات معمول که به آنها اشاره شد، Hive Settings به شما این امکان را می‌دهد که با یک اشاره، روشنایی نمایشگر، کنترل چرخش صفحه و تنظیمات دیتا 3G/4G را تغییر داد. همچنین این برنامه شامل یک بخش مدیریت اپلیکیشن نیز می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید به سرعت برنامه‌های کنونی خود را Uninstall کنید، از آنها نسخه پشتیبان تهیه کنید و یا به فایل APK آنها دسترسی پیدا کنید.

به‌روزرسانی: اپلیکیشن Hive Settings به فعالیت خود پایان داده است و دیگر در دسترس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات