سامسونگ در CES 2013 از کیت مکمل تلویزیون هوشمند پرده برداری می‌کند

چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۳
مطالعه 1 دقیقه
این کیت به پشت تلویزیون‌ سامسونگ متصل شده و قدرت سخت‌افزاری آن‌ها را ارتقاء داده و امکانات نرم‌افزاری آن‌ها را نیز بهبود می‌بخشد.
تبلیغات

سامسونگ اولین بار در CES سال گذشته به کیت مکمل تلویزیون هوشمند (Smart TV Evolution Kit) اشاره کرد و حالا پس از گذشت یک سال، این غول کره‌ای قصد دارد در CES امسال از نسخه تکامل یافته آن پرده‌برداری کند. این کیت به پشت تلویزیون‌های هوشمند 2012 و 2013 سامسونگ که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند متصل شده و قدرت سخت‌افزاری آن‌ها را ارتقاء داده و امکانات نرم‌افزاری آن‌ها را نیز بهبود می‌بخشد.

سامسونگ در تلویزیون‌های هوشمند جدید سال 2012 و آنهای که امسال وارد بازار می‌شوند، درگاه مخصوصی را در پشت تلویزیون تعبیه کرده است که کیت مکمل تلویزیون هوشمند به آن متصل می‌شود. با اضافه کردن این کیت به تلویزیون سامسونگ، قدرت سخت‌افزار شامل CPU و GPU افزایش یافته و به امکانات نرم‌افزاری آن نیز افزوده می‌شود. در واقع این قابلیت باعث می‌شود تا کاربران برای ارتقاء تلویزیون هوشمند خود نیازی به تعویض تلویزیون نداشته باشند و تنها با تهیه کیت مکمل، تلویزیون هوشمند خود را از نظر سخت افزار و نرم‌افزاری ارتقاء دهند.

کیت مکمل تلویزیون هوشمند سامسونگ، قابلیت‌های حرکتی و تشخیص صدا تلویزیون‌های هوشمند این شرکت که در مدل‌های فعلی خیلی خوب عمل نمی‌کنند را ارتقاء داده و دقت آن‌ها را افزایش می‌دهد.

با شروع نمایشگاه CES 2013 اطلاعات بیشتری در مورد این کیت‌ها و قیمت و موجودیت آن‌ها بدست خواهیم آورد.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات