موتورولا X با اندروید کیک لیمویی در کنفرانس Google I/O امسال معرفی خواهد شد

شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
گوگل معمولاً گوشی‌های نکسوس خود را در اواخر سال میلادی ارائه می‌کند و در کنفرانس Google I/O به معرفی سایر محصولات خود مثل تبلت‌ها می‌پردازد. گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که در کنفرانس Google I/O 2013 که در اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، گوگل گوشی غیرنکسوس Motorola X را با اندروید خام «کیک لیمویی» و همکاری سرویس‌دهندگان مخابراتی مختلف معرفی خواهد نمود.
تبلیغات

بنا به گزارش‌ها رسیده از منابع مختلف، در مراسم Google I/O امسال که 15 می (25 اردیبهشت 92) برگزار خواهد شد، شاهد معرفی Motorola X از سوی گوگل خواهیم بود.

بنا به این منابع، Motorola X یک نمایشگر 5 اینچ خواهد داشت که همچون Motorola DROID RAZR M به صورت لب‌به‌لب قرار می‌گیرد. این دستگاه از اندروید 5 (کیک لیمویی) بهره خواهد برد و اولین گوشی موتورولا خواهد بود که نشان می‌دهد این کمپانی بزرگ توسط گوگل خریداری شده است. این مدل با سرویس‌دهندگان مخابراتی مختلفی ارائه خواهد شد. بنابراین با وجود آن که با اندروید خام عرضه می‌گردد، ولی گوشی نکسوس گوگل محسوب نخواهد شد. به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد با این گوشی وارد رقابت با گلکسی اس 3 و گلکسی نوت 2 سامسونگ گردد.

گوگل معمولاً در کنفرانس Google I/O دستگاه‌های غیرنکسوس را معرفی نمی‌کند و اگر این خبر صحت داشته باشد، به نظر می‌رسد که امسال شاهد یک سنت‌شکنی خواهیم بود.

motorola-x-in-google-io-mid

تاریخ به ما نشان داده که گوگل معمولاً گوشی‌های نکسوس خود را در اواخر سال معرفی می‌کند و در کنفرانس Google I/O بیشتر به معرفی تبلت‌های نکسوس و سایر محصولات خود می‌پردازد. مثلا در سالی که گذشت در کنفرانس Google I/O نکسوس 7 معرفی گردید. به‌همین‌دلیل، نیز معرفی یک گوشی غیر نکسوس مثل موتورولا X در I/O امسال چندان هم دور از انتظار نیست.

باید بگوییم که تمام اینها فعلا فقط در حد حرف و حدیث است. بااین‌حال حتی گمانه‌زنی‌های این چنینی می‌تواند خوره‌های اندروید، موتورولا، گوگل و به‌طور کلی علاقه‌مندان گوشی‌های هوشمند را هیجان‌زده کند و تا 4 ماه آینده ذهن آن‌ها را مشغول خود کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات