وقتی تلفن شما در سالن سینما به طور خودکار سایلنت می‌شود: پتنت جدید مایکروسافت

جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
در سالن سینما نشسته‌اید، فیلم به نقطه اوج خود رسیده که ناگهان صدایی بلند, تمرکز همه را به هم می‌زند. صدا از جیب شما شنیده می‌شود. بله یک تماس بد موقع! حالا در تلاشید تا قبل از اینکه سایرین، شما را به بی‌ملاحظگی متهم کنند، تلفن خود را به حالت سکوت ببرید. با شما موافقیم. قرار گرفتن در این موقعیت، احساس شرمندگی ایجاد می‌کند. اما انگار مایکروسافت چاره‌ای برای حل این مشکل دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بر اساس گزارش‌های اداره ثبت اختراعات و علایم تجاری ایالات متحده، غول نرم‌افزاری دنیا، پتنتی را ثبت نموده که بر اساس آن، تلفن‌هوشمند شما، با تشخیص موقعیت، به طور خودکار به حالت سکوت (Silent) سوئیچ می‌کند.بنا به گزارش InfoWorld، مایکروسافت، فرم ثبت اختراعی را تکمیل نموده که بر اساس آن، به تلفن‌همراه شما اجازه می‌دهد، در شرایط خاص خود را به حالت سکوت ببرد.

به کمک این ایده، نه تنها زنگ تلفن‌همراه کم می‌شود، بلکه هشدار رخدادها و پیامک‌ها نیز در حالتی قرار می‌گیرند که کمتر تمرکز کاربر را به هم بزنند. اختراعی که نه تنها در هنگام تماشای فیلم در سالن سینما، که در موارد مختلفی مانند حضور در جلسه امتحان، ملاقات‌های کاری، کتابخانه‌ها و حتی هنگام خواب بسیار مفید خواهد بود.

نظر شما درباره این اختراع جدید مایکروسافت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات