هواوی تلفن ویندوزی Ascend W2 را با ضخامت 7.7 میلی‌متر در MWC معرفی می‌کند

دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل هواوی، «ریچارد یو» که این روزها نام او را زیاد می‌شنویم، شروع به معرفی محصولات این شرکت به طرق مختلف در بین مردم کرده است. او اخیراً قبل از نمایشگاه CES نیز تلفن 6.1 اینچی Ascend Mate را در یک فروشگاه در چین به نمایش عموم گذاشت. حال او رسما اعلام کرده که هواوی دو تلفن جدید را در کنگره جهانی موبایل بارسلونا معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

کنگره جهانی موبایل (MWC) تا یک ماه دیگر در بارسلونا برگزار می‌شود و تولیدکنندگان مطرح موبایل نیز خود را برای معرفی مهم‌ترین ابزارهای پرتابل شامل تلفن و تبلت آماده می‌کنند.

مدیرعامل هواوی که اخیراً فعال شده و مدام به اظهار نظر در مورد رقبا یا معرفی محصولات به اشکال مختلف می‌پردازد، اعلام کرده که این شرکت از یک تلفن با نام Ascend P2 که باریک‌تر از 6.45 میلی‌متر است و یک تلفن با نام Ascend W2 که مجهز به ویندوز فون 8 است، پرده‌برداری خواهد کرد.

ما در نمایشگاه CES از سه تلفن هوشمند خود پرده‌برداری کردیم، تلفن Mate با بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش، D2 با پردازنده قدرتمند و W1 خوش قیمت‌ترین تلفن ویندوز فون 8 دنیا. حال قصد داریم در نمایشگاه بارسلونا ماه آینده دو تلفن جدید دیگر را معرفی کنیم. ما قصد داریم مشتریان شاهد اولین‌های دنیا از جانب هواوی باشند.

اولین تصویری که در رابطه با تلفن Ascend W2 چند هفته پیش به بیرون درز کرد از صفحه‌نمایش 4.5 اینچ HD، پردازنده 2 هسته‌ای، 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و یک گیگابایت حافظه رم خبر داد. همچنین شایعه شده که این تلفن دارای دوربین 8 مگاپیکسلی و باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی است و تنها 7.7 میلی‌متر ضخامت دارد.

برای ویندوز فون این مشخصات فنی مربوط به تلفن‌های رده‌بالا است و احتمالاً هواوی قصد دارد وارد رقابت با لومیا 920 نوکیا و 8X اچ تی سی شود. قیمت این تلفن نیز 515 دلار شایعه شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات