بهترین تلویزیون‌ های نمایشگاه CES 2013

دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه CES مملو از تلویزیون‌‌ در سایز‌های بزرگ و کوچک بود اما کدام تلویزیون‌ها بیشتر درخشیدند؟
تبلیغات

نمایشگاه CES همیشه مهم‌ترین مکان برای معرفی تلویزیون‌های سال پیش رو است. امسال نیز تولیدکنندگان مطرح تلویزیون محصولات جدید خود را به همراه جدیدترین تکنولوژی‌های مربوط به نمایشگر درمعرض نمایش عموم قرار دادند. شرکت‌هایی همچون سامسونگ، ال جی، ویزیو، سونی و پاناسونیک از تلویزیون‌های OLED گرفته تا تلویزیون‌های 4K خود را به نمایش گذاشتند. در این مقاله قصد داریم نگاهی کلی به تلویزیون و فناوری‌های معرفی شده در نمایشگاه CES بپردازیم پس با زومیت همراه باشید.

تمام شرکت‌های تولید کننده تلویزیون محصولات سازگار با رزولوشن 4K یا اولترا HD را معرفی کردند و این بدین معنا است که امسال اولین قدم جدی برای حرکت از سمت رزولوشن 1080p به سمت 4K برداشته خواهد شد. برخی از شرکت‌ها همچون سونی نیز گام‌های بزرگی برای تولید محتوای مبتنی بر این رزولوشن برداشتند و حالا همه چیز برای افزایش کیفیت تصویر مهیا است.

لینک به صفحه اختصاصی زومیت برای تلویزیون‌های CES 2013

خبرهای رسمی از سوی تولیدکنندگان بزرگ تأیید کرد: خداحافظ تلویزیون‌های سه بعدی!

در CES امسال تمرکز اصلی روی نمایشگرهای 4K و تلویزیون‌ OLED بود تقریباً هیچ کدام از تولیدکنندگان تلویزیون تمرکز خاصی روی فناوری سه بعدی نداشتند و برخلاف CES سال پیش هیچ پیشرفتی نیز در فناوری‌های قبلی سه بعدی ایجاد نشد. این حرکت دست جمعی تولیدکنندگان تلویزیون خبر از مرگ فناوری‌های فعلی سه بعدی را می‌دهد. توضیحات کامل ...

شارپ تلویزیون 85 اینچ با رزولوشن 8K را به نمایش گذاشت

درست در زمانی که همه شرکت‌ها نمایشگرهای 4K خود را به نمایش می‌گذاشتند اما تلویزیون شارپ 8K بیشتر از همه درخشید. این تولید کننده ژاپنی علاوه بر تلویزیون 85 اینچ با رزولوشن 8K، سری 6 و 7 و 8 تلویزیون‌های Aquos خود را نیز به نمایش گذاشت. توضیحات بیشتر ...

سونی و پاناسونیک اولین تلویزیون‌های OLED دنیا با رزولوشن 4K را معرفی کرد

نمایشگاه CES امسال مملو از تلویزیون‌های 4K بود اما همه این تلویزیون سونی از نوع LED LCD بودند و تنها کمپانی‌های که تلویزیون OLED با رزولوشن 4K را به CES آورده بودند، دو شرکت ژاپنی سونی و پاناسونیک بودند.

تلویزیون 110 اینچی 4K توسط وستینگ‌هاوس و TCL

بزرگ‌ترین تلویزیون‌های به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه CES امسال دو تلویزیون 110 اینج با رزولوشن 4K بودند که توسط کمپانی‌های وستینگ‌هاوس و TCL ساخته شده بودند. وستینگ هاوس قیمت تلویزیون 110 اینچ خود را 300 هزار دلار تعیین کرده بود اما کمپانی چینی TCL اطلاعاتی در این باره ارائه نکرد.

ال جی و سامسونگ تلویزیون OLED خمیده را به نمایش گذاشتند

کره‌ای‌ها نیز در نمایشگاه CES امسال دست به نوآوری زدند و علاوه بر معرفی تلویزیون‌های هوشمند و 4K از تلویزیون ال جی OLED با صفحه خمیده پرده‌برداری کردند. تلویزیون‌های که بنا به ادعای سامسونگ و ال جی تماشای تصویر در آن‌ها جذاب‌تر است. توضیحات بیشتر....

سامسونگ از کیت مکمل تلویزیون هوشمند پرده‌برداری کرد

این کیت به پشت تلویزیون‌های هوشمند 2012 و 2013 سامسونگ که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند متصل شده و قدرت سخت‌افزاری آن‌ها را ارتقاء داده و امکانات نرم‌افزاری آن‌ها را نیز بهبود می‌بخشد. در واقع این کیت به شما کمک می‌کند که از فناوری روز بدون نیاز به تعویض تلویزیون سامسونگ بهره ببرید.

به نظر شما کدام تولیدکننده تلویزیون در CES امسال درخشش بیشتری داشت؟ کدام محصول بیشتر مورد پسند شما واقع شد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات