یخچال فریزر هوشمند سامسونگ با صفحه نمایش لمسی و سیستم‌عامل اندروید

یک‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
در بخشی از غرفه سامسونگ، یخچال فریز جدید T9000 این شرکت که به یک صفحه نمایش لمسی بزرگ تجهیز شده، نظر بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده بود. این یخچال فریزر از نظر فضای داخلی و ظاهر کلی شبیه نسل قبلی است اما یک تفاوت اساسی در آن ایجاد شده، یک صفحه نمایش لمسی بزرگ که قابلیت اتصال به شبکه Wi-Fi را داشته و نرم‌افزارهای کاربردی همچون Evernote را نیز اجرا می‌کند.
تبلیغات

وقتی یخچال آشپزخانه مجهز به نرم افزار یادداشت برداری مبتنی بر فضای ابری Evernote شود، شما به لیست کامل دستورالعمل‌های پخت غذا و یادداشت‌های مرتبط یا غیرمرتبط با آشپزی دسترسی خواهید داشت و علاوه بر آن می‌توانید، لیست مواد غذایی مورد نیاز خود برای خرید آینده را نیز در آن وارد نموده و هر زمان که به خرید رفتید اورنوت موبایل خود را اجرا نموده و لیست موارد وارد شده از طریق یخچال را در آن مشاهده کنید. همه این ها به خاطر ذخیره شدن اطلاعات کاربر در فضای ابری و همگام شدن آنها در ابزارهای مختلف میسر شده است.

یخچال فریز جدید سامسونگ مجهز به سیستم‌عامل اندروید است و این بدین معناست که امکان نصب و اجرای نرم‌افزارهای مختلف اندرویدی برروی آن میسر است. سامسونگ به عنوان نمونه چند نرم افزار ساده برای دسترسی به دستورالعمل‌های آشپزی، نوت برداری، گزارش وضعیت آب و هوا و غیره را برروی این یخچال نصب نموده است. این صفحه نمایش لمسی امکان مشاهده و اشتراک گذاری عکس، ویدیو و محتوای مختلف را نیز میسر می‌کند.

یخچال فریز T9000 سامسونگ دارای 4 قسمت و 4 در است. دو قسمت از آن به عنوان یخچال عمل می‌کند، یک قسمت به عنوان فریزر و قسمت آخر نیز به انتخاب کاربر می‌تواند به عنوان یخچال یا فریزر عمل کند.

این یخچال فریزر قرار است از بهار امسال و با قیمت ناقابل 4000 هزار دلار وارد بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات