TCL از تلویزیون 110 اینچ اولترا اچ‌دی رونمایی کرد

جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی TCL علاوه بر تلویزیون 110 اینچ چند محصول دیگر را نیز به نمایش گذاشته که در ادامه نگاهی به غرفه‌ی این شرکت چینی و محصولات رونمایی شده آن خواهیم.
تبلیغات

دیروز خبر تلویزیون 110 اینچ وستینگ‌هاوس را در زومیت خواندید، تلویزیون 300,000 دلاری که برخی تصور می‌کردند بزرگ‌ترین تلویزیون 4K دنیاست، حالا امروز خبر رسیده که کمپانی چینی TCL نیز در نمایشگاه CES امسال، تلویزیون 110 اینچ 4K خود را معرفی کرده است.

محصولاتی که توسط این کمپانی رونمایی شده‌اند، شامل چند تلویزیون و وسایل مرتبط با آن هستند. در میان این محصولات یک تلویزیون 110 اینچی اولترا HD هم دیده می‌شود که بزرگ‌ترین اولترا HD بازار خواهد بود.

تلویزیون 110 اینچی TCL دارای رزولوشن 4K است و قابلیت پخش محتوای 3 بعدی را هم دارد. نام آن به نوعی با پلیس آهنی 3 که کنار آن گذاشته شده گره خورده است. ست‌تاپ‌باکس MoVo نیز یک گوگل تی‌وی جدید است. این ست تاپ باکس نیز مثل بسیاری از گوگل تی‌وی‌های دیگر از تراشه‌ی Marvell Armada 1500 استفاده می‌کند ولی پوسته‌ای سفارشی خود TCL را دارد و برای ارائه‌ی تجربه‌‌ای بهتر از قابلیت تشخیص چهره بهره می‌برد تا تمام اعضای خانواده را تشخیص دهد.

TCL Set top box

به نظر می‌رسد که این تلویزیون هم مثل گوگل تی‌وی‌های دیگر کار خود را ادامه دهد گرچه استفاده از پوسته‌ی سفارشی سرعت ارائه‌ی آپدیت‌ها را کم می‌کند.

از دیگر محصولاتی که در غرفه‌ی TCL به نمایش گذاشته شده می‌توان به اسمارت تی‌وی iCE اشاره کرد که سال گذشته از آن صحبت شده بود، محصول جالب دیگر، تلویزیون بسیار باریکی به نام V101 Blade TV است.

17dsc01842

هنوز قیمت تلویزیون TCL اینچ خود را اعلام نکرده اما قرار است این محصول در ماه می میلادی وارد بازار شود و انتظار می‌رود قیمت پایین تری نسبت به رقیب هم اندازه خود از شرکت وستینگ هاوس داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات