Pebble، هوشمندترین ساعتی که در نمایشگاه CES رونمایی شد

پنج‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
حتماً شما هم تا به حال ساعت‌های مچی زیبا و شیک بسیاری دیده‌اید، اما ساعت جدیدی که در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته شده، نکات جالب توجهی دارد، در واقع شاید Pebble هوشمندترین ساعتی است که تا به امروز رونمایی شده است. در ادامه می‌خواهیم امکاناتی که زیر پوشش شیک آن نهفته است را مورد بررسی قرار دهیم.
تبلیغات

ظاهر ساعت پبل شبیه ساعت‌های معمولی است اما امکانات پیشرفته‌ای دارد. این ساعت با گوشی شما همگام‌سازی می‌شود، چه اندرویدی باشد و چه iOS فرقی نمی‌کند. پیام‌ها و اطلاعات آی‌دی کالر گوشی روی ساعت به نمایش در می‌آید. چیزی که باعث تمایز پبل می‌شود، نرم‌افزار قدرتمند و روان و همچنین ظاهر خیره‌کننده‌اش است. به عنوان مثال شما می‌توانید پیکربندی ساعت را از طریق سرویس ابری تغییر دهید و صداهای دلخواه برای هشدارهای آن انتخاب کنید. شاید بخواهید در مورد وضعیت آب و هوا اطلاعات کسب کنید، مشکلی نیست، این ساعت قادر به انجام چنین اعمالی است.

Pebble analog 620x348

اگر دوست داشته باشید حتی می‌توانید ظاهر ساعت را نیز از طریق دانلود تم تغییر دهید.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب ساعت پبل این است که بسیار باریک است و تنها 38.2 گرم وزن دارد. صفحه نمایش پبل از نوع e-ink است، همین موضوع باعث می‌شود که بتوان در نور شدید محیط بیرون نیز بتوان آن را به وضوح مشاهده کرد. رزولوشن آن نیز 144 در 168 پیکسل می‌باشد.

وقتی ساعت پبل را در دست بگیرید، متوجه می‌شوید که سبک‌تر و زیباتر از ساعت‌های آنالوگ معمولی است. از طرف دیگر سازندگان نرم‌افزار در آینده‌ی نزدیک با بهره‌گیری از امکانات مختلف پبل مثل شتاب‌سنج و حسگر نور محیط، می‌توانند نرم‌افزارهای بیشتری برای آن ارائه کنند که بر جذابیت آن می‌افزاید.

Pebble watch faces 620x348

زمان عرضه‌ی این ساعت 150 دلاری، روز 23 ژانویه اعلام شده است، روزی که ساعت برای اولین حامیان مالی در کیک‌استارتر ارسال می‌شود.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات