ویوسونیک از مانیتور اندرویدی ۲۴ اینچ و نمایشگر ۳۲ اینچ 4K خبر داد

پنج‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
ویوسونیک یک مانیتور مجهز به کامپیوتر داخلی رونمایی کرده است که قابلیت اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی را دارد.
تبلیغات

نمایشگاه کامپیوتکس (Computex) پیشین، میزبان یکی از تولیدات بسیار خاص Viewsonic بود، مانیتور 22 اینچی که مجهز به سیستم‌عامل اندروید 4.0 بود و نظر بسیاری از فعالان حوزه‌ی فناوری را به خود جلب کرد. این کمپانی در نمایشگاه CES امسال نیز نمونه‌ی به‌روزرسانی شده‌ای از این نمایشگر جذاب و خواستنی را با خود به همراه آورده است.

Viewsonic نمایشگر 22 اینچ اندرویدی خود را بهبود داده و صفحه نمایش آن را از نوع لمسی با کیفیت فول‌ اچ‌دی انتخاب کرده است. از این گذشته اندروید 4.1 را بر روی آن قرار داده و آن را به پورت USB تجهیز کرده است. بدین ترتیب کاربر قادر خواهد بود تا انواع صفحه کلید و موس بی‌سیم را به آن متصل کرده و استفاده نماید. در دل این مانیتور یک پردازنده‌ی پرقدرت تگرا 3 کارگذاشته شده و دارای پورت‌های میکرو و مینی HDMI برای اتصال سایر تجهیزات نیز می‌باشد.

جالب اینکه Viewsonic اعلام کرده کاربران حتی می‌توانند بر روی این دستگاه ویندوز 8 نیز نصب کنند و از قابلیت‌های لمسی صفحه‌ی بزرگ 24 اینچی بهره ببرند. به همین خاطر فصای خالی خاصی را برای این منظور در نظر گرفته‌اند. از این گذشته، ظاهر محصول به‌روز شده، قدری نسبت به قبل که در نمایشگاه کامپوتکس بهبود یافته است؛ البته هنوز آن طور که باید و شاید زیبا و جذاب نیست. به هر حال برای کاربرانی که مایل به داشتن صفحه نمایشی بزرگ و اندرویدی هستند گزینه‌ی بسیار خوبی به شمار می‌رود. قرار است قیمت مانیتور ویوسونیک که تا اواخر امسال روانه بازار می‌شود 499 دلار خواهد بود.

viewsonic android

از سویی دیگر، Viewsonic محصول جالب توجه دیگری هم داشت؛ نمونه‌ای از نمایشگر 4K که قرار است تا آخر همین سال میلادی به قفسه فروشگاه‌ها راه پیدا کند. گرچه به ادعای غرفه‌داران شرکت، ممکن است محصول نهایی تفاوت‌های ظاهری با این نمونه داشته باشد، این نمایشگر از وضوح نمایش 2160*3840 و پنل 16:9 زیبا و شفافی بهره می‌برد.

وضوح بسیار بالای این نمایشگر می‌تواند آن را رقیبی جدی برای نمایشگر 30 اینچی 4K ال‌جی کند، نمونه‌ای که پیشتر در خبرهای این هفته به آن پرداخته بودیم. هنوز Viewsonic عددی را برای قیمت مانیتور جدید تعیین نکرده است، اما هر چه که باشد، به کیفیت بالای تصاویرش می‌ارزد!

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات