تصاویر سه گوشی هوشمند هوآوی D2، Mate و W1 به بیرون درز کرد

سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
اگر اخبار و حواشی مربوط به محصولات کمپانی چینی هواوی را دنبال می‌کنید با ما همراه باشید، خبرهای دست اول و تصاویر درز کرده‌ای از سه محصول مهم این شرکت را برای شما تهیه کرده‌ایم که احتمالاً هفته آتی در نمایشگاه فناوری CES به‌طور رسمی معرفی شوند.
تبلیغات

بی‌شک هواوی در نمایشگاه CES 2013 حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد، همان‌طورکه کارشناسان انتظارش را داشتند این تولیدکننده شرق دور سه محصول مهم در حوزه‌ی گوشی‌های تلفن همراه را به‌زودی رونمایی خواهد کرد. تصاویر درز کرده مربوط به سه گوشی هوشمند Ascend W1، Ascend D2 و Ascend Mate است که ظاهراً همان عکس‌های مطبوعاتی است که در معرفی رسمی محصولات از آن استفاده خواهد شد.

Ascend W1 (عکس سمت چپ) تلفن همراهی است مجهز به سیستم عامل ویندوز فون که شباهت بسیار زیادی به تصاویر درز کرده پشین دارد و تنها دو رنگ‌بندی مشکی و صورتی به آن اضافه شده است. گفتنی است، گوشی Ascend W1 در رنگ‌بندی‌های متنوع نقره‌ای، آبی، صورتی و مشکی عرضه خواهد شد تا خیلی زیادی از علاقمندان را به خود جذب کند.

گوشی Ascend D2 (عکس سمت راست) اما اینقدر رنگ به رنگ نیست و با آن اندازه 5 اینچی، سیستم‌عامل اندرویدی، زیبایی ظاهری و رابط کاربری سفارشی که دارد می‌تواند علاقمندان بسیاری را به این محصول علاقه‌مند کند.

گوشی Ascend Mate (تصویر پایین مقاله) با وجود اینکه محصولی بسیار خاص از هواوی است اما چندان غیر منتظره نیست چرا که «ریچارد یوو» چند روز پیش آن را در محفلی رونمایی کرده بود.

huawei-ascend-press-render-leak-2

گرچه ممکن است این تصاویر صد در صد حقیقی نباشند و محصول نهایی کمپانی با قدری اختلاف و تفاوت معرفی و عرضه شود، اما برای دست گرمی در نخستین روز سال نوی میلادی و داشتن ذهنیت از چنته‌ی هواوی برای نمایشگاه هفته آتی چندان هم بد نبود، مگر نه!؟

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات