ال جی از تلفن 5.5 اینچی 1080p با طراحی لب-به-لب و تبلت 7 اینچی در CES پرده برداری می‌کند

سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
براساس گزارش GSM Arena کمپانی ال‌جی قصد دارد تا در نمایشگاه CES امسال و در یک کنفرانس اختصاصی از دو ابزار موبایل خود پرده‌برداری کند. به نظر می‌رسد ال جی با دستی پر به نمایشگاه CES امسال خواهد آمد و در آن از تلفن 4.7 اینچی تا تلویزیون 84 را معرفی خواهد کرد که البته همگی دارای حاشیه دور نمایشگر بسیار باریک و رزولوشن بالا خواهند بود. در همین راستا شایعه شده که ال جی در CES امسال و در کنفرانس ویژه خبری خود از فبلت 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p و تبلت 7 اینچی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل پرده‌برداری خواهد کرد.
تبلیغات

در این گزارش آمده است که ال‌جی قصد دارد تا فبلت 5.5 اینچی با تراکم 403ppi (پیکسل در اینچ) را معرفی کند که نمایشگر آن بصورت لب-به-لب بوده و حاشیه دور نمایشگر آن بسیار بسیار باریک است.

علاوه بر این ال جی قصد دارد تا یک تبلت 7 اینچی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل را که دارای تراکم 324ppi (پیکسل در اینچ) است را نیز معرفی کند، تبلتی که وارد رقابت با 7 اینچی‌های معروف بازار مانند نکسوس 7 و آیپد مینی خواهد شد.

ال‌جی همچنین از نمایشگرهای دیگر خود با رزولوشن بالا و در سایزهای 12.9 و 13.3 اینچ با حاشیه باریک 2 میلی‌متر پرده‌برداری خواهد کرد که قرار است در لپ‌تاپ‌ها بکار گرفته شوند.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات