کیندل فایر ۷ اینچ جدید آمازون معرفی شد: RAM دوبرابر، پردازنده سریع‌تر، عمر باتری بیشتر، قیمت ۱۵۹ دلار

جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۲:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
کنفرانس خبری اختصاصی آمازون شب گذشته برگزار شد و این کمپانی از ۳ محصول جدید رونمایی کرد. ۲ تبلت ۸.۹ اینچی  و ۷ اینچی Kindle Fire HD و دیگری نسخه بروز شده کیندل فایر، که نسخه قبلی آن فروش بسیار خوبی داشت. در ادامه با ویژگی‌های کیندل فایر جدید آشنا خواهید شد.
تبلیغات

جف بزوس، مدیر عامل آمازون، در کنار کتابخوان الکترونیک جدید کیندل با صفحه Paperwhite و کیندل استاندارد با قیمت پایین‌تر، یک نسخه بروز شده از تبلت کیندل فایر را نیز در کنفرانس خبری امشب معرفی کرد. فایر جدید از یک نمایشگر ۷ اینچ بهره می‌برد و نسبت به مدل قبلی، پردازنده‌ای با ۴۰ درصد سرعت بیشتر، حافظه رم دو برابر، و عمر باتری بیشتر دارد.

مقاله‌های مرتبط:

    کیندل فایر جدید، علاوه بر بروزرسانی‌های سخت‌افزاری، به ویژگی‌های نرم‌افزاری جدید آمازون نیز دسترسی دارد. ویژگی‌هایی چون X-Ray برای فیلم، X-Ray برای کتابها، قابلیت مطالعه شناور، Whispersync برای صدا، و ویژگی‌های Kindle FreeTime در نرم‌افزار این تبلت به چشم می‌خورند. آمازون همچنین بخش پیشنهادات ویژه خود در صفحه قفل شده را نیز بهبود بخشیده است.

    آمازون جدای از این بروزرسانی‌ها، قیمت کیندل فایر را نسبت به مدل قدیمی ۴۰ دلار کاهش داده است و در واقع قیمت فروش آن هنگام عرضه (۱۴ سپتامبر)، ۱۵۹ دلار خواهد بود. البته علاقه‌مندان این محصول می‌توانند از امروز اقدام به پیش‌خرید این تبلت نمایند.

    نظر شما در مورد Kindle Fire جدید چیست? با این شرایط آیا آمازون می‌تواند روند مناسب فروش کیندل فایر را حفظ کند؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات