موتورولا تلفن Razr M را معرفی کرد: نمایشگر ۴.۳ اینچ qHD، پردازنده ۲ هسته‌ای و ضخامت ۸ میلی‌متری

پنج‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
دیروز کمی پس از کنفرانس جذاب نوکیا و مایکروسافت، گوگل و موتورولا نیز کنفرانس معرفی محصول و سرویس‌های جدید خود را برگزار کردند. در این کنفرانس از سه تلفن Razr HD, Razr Maxx HD و Razr M پرده‌برداری شد. ما در این مقاله به معرفی Razr M می‌پردازیم، تلفنی که شباهت زیادی به Droid Razr دارد و مجهز به نمایشگر ۴.۳ اینچ Super AMOLED با رزولوشن qHD است. بدنه Razr M نیز از ترکیب پلاستیک و کِولِر ساخته شده است. در ادامه مطلب جزئیات بیشتر به همراه گالری عکس و ویدئو مربوط به Razr M را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

چیدمان پیکس‌ها در صفحه‌نمایش ۴.۳ اینچی AMOLED این تلفن از نوع Pentile است و رزولوشن مایوس کننده آن برابر ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل است. در تصویر زیر مایکرو زیر فاصله پیکسل‌ها و نحوه چیدمان پنتایل مشخص است:

razr-m-screen-macro 560

حاشیه دور نمایشگر Razr M نسبت به Droid Razr به میزان قابل ملاحظه‌ای باریک‌تر شده و بدین‌ترتیب، ارگونومی آن نیز بهتر شده است. این تلفن به خوبی در دست جای می‌گیرد.

اگر کیفیت نمایشگر را فاکتور بگیریم Razr M در بازار میانی قیمت یک گزینه مناسب به شمار می‌رود.

Razr M برخلاف Razr Maxx HD مجهز به اندروید ۴ است. شب گذشته Razr Maxx HD با اندروید ۴.۱ یا آبنبات پاستیلی به نمایش درآمد. البته موتورولا قصد دارد تا انتهای سال جاری به‌روزرسانی به اندروید ۴.۱ را برای Razr M آماده کند. آما واقعا وقتی موتورولا که در حال حاضر زیر چتر گوگل فعالیت می‌کند نمی‌تواند محصول جدید خود را با آخرین نسخه اندروید عرضه کند چه انتظاری از دیگر شرکت‌ها می‌رود؟

پردازنده ۲ هسته‌ای سریع ۱.۵ گیگاهرتز Razr M از نوع Snapdragon S4 است که به خوبی از پس اجرای روان سیستم‌عامل و نرم‌افزارها برمی‌آید.

Razr M حدود ۸.۳ میلی‌متر ضخامت و ۱۲۷ گرم وزن دارد. ابعاد دقیق این تلفن ۱۲۲.۴۲ در ۶۰.۹۶ در ۸.۳ میلی‌متر است. این تلفن قرار است در دو رنگ مشکی و مشکی / سفید وارد بازار خواهد شد.

Razmr مجهز به دوربین ۸ مگاپیکسلی با فلش LED و فوکوس خودکار، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، پورت Micro USB و باتری 2000mAh است.

توجه داشته باشید که تلفن‌هایی موتورولا که در ابتدای نام آن‌ها Droid ذکر شده است مخصوص شبکه مخابراتی Verizon هستند، در واقع تلفن‌هایی که از GSM پشتیبانی می‌کنند بدون نام Droid عرضه می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات