موتورولا تلفن هوشمند RAZR Maxx HD را معرفی کرد: باتری 3300mAh، نمایشگر ۴.۷ اینچ HD، پردازنده ۲ هسته‌ای

پنج‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۰:۴۱
مطالعه 3 دقیقه
سرانجام انتظار دوستداران موتورولا به پایان رسید و این تولیدکننده قدیمی تلفن همراه محصول جدید خود را برای رقابت با بزرگان این بازار معرفی کرد. RAZR Maxx HD جدیدترین گوشی اندرویدی این شرکت است که با صفحه نمایش 4.7 اینچی HD و باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی به میدان نبرد بازگشته است. با زومیت همراه باشید تا اطلاعات بیشتر به همراه گالری عکس مربوط به Droid Razr Maxx HD را مشاهده کنید.
تبلیغات

مشخصات فنی Droid Razr Maxx HD موتورولا عبارتند از:

  • صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزلوشن HD 1280 در 720 پیکسل و از نوع پنل Super AMOLED که از چیدمان Pentile در استفاده شده است. این صفحه نمایش نسبت به مدل قبلی RAZR 78 درصد پیکسل بیشتری دارد و نسبت به صفحه نمایش آیفون 85 درصد رنگ‌ها را اشباع شده تر نمایش می‌دهد.
  • پردازنده ۲ هسته‌ای کوالکام مدل Snapdragon S4 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 225
  • دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری 1080p
  • باتری با ظرفیت 3300 میلی‌آمپرساعت، 27 ساعت بارگزاری موزیک یا 10 ساعت ویدیو دانلود شده از شبکه نسل چهارم یا 21 ساعت مکالمه
  • 1 گیگا بایت حافظه رم
  • ابعاد خارجی 132.9 در 67.9 در 9.3 میلی‌متر(ضخامت آن با توجه به باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی مناسب است)
  • وزن 157 گرم
  • 16 گیگا بایت حافظه داخلی
  • پشتیبانی از NFC، Blutooth 4.0، WiFi دو بانده و پورت HDMI

در ابتدا باید گفت که صفحه نمایش مدل جدید RAZR Maxx HD بسیار زیبا و درخشان است و زاویه دید فوق‌العاده دارد(شاید دلیل اصلی این موضوع استفاده از شیشه جدید و نازکتر گوریلا باشد) ولی با اینحال از نزدیک تا حدی پیکسل‌ها به دلیل استفاده از چیدمان Pentile معلوم هستند.

عملکرد این گوشی بسیار خوب است و روی آن مرورگر گوگل کروم نصب شده است که به گفته موتورولا از سافاری آیفون 40 درصد سریعتر عمل می‌کند.

جنس پشت بدنه آن از Kevler است و حس خوبی را منتقل می‌کند. کِولر  یک نوع فیبر para-aramid synthetic است که دارای طول عمر دراز و مقاومت بالا می‌باشد. قسمت پشت این تلفن اصطکاک کافی با کف دست برقرار می‌کند، این موضوع باعث کاهش احتمال لیز خوردن این گوشی از دست می‌شود. لبه دور Maxx HD فلزی است و به گوشی حس گرانقیمت بودن را می‌دهد.

این گوشی به همراه نسخه 4.1 اندروید به فروش خواهد رسید. این طور که به نظر می‌رسد خوشبختانه رابط کاربری موتورولا تغییرات کمی در اندروید خام ایجاد کرده و به همین دلیل سبک و سریع است. این رابط کاربری امکاناتی را به اندروید اضافه نموده و تعدادی دستور حرکتی و میان‌بر کاربردی روی اندروید قرار داده است.

به نظر شما این تلفن هوشمند پرقدرت می‌تواند با رقبای جدید بازار مبارزه کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات