معرفی کامپیوتر اسلایدر Vaio Duo 11 سونی: صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی با رزولوشن 1080p، قلم دیجیتال

چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
Vaio Duo 11 یک کامپیوتر اسلایدر ۱۱.۶ اینچی با رزولوشن Full HD است که کار کردن با ویندوز ۸ را جذاب می‌کند.
تبلیغات

در ابتدای شروع نمایشگاه IFA و در پوشش اخبار کنفرانس سونی، اطلاعاتی در مورد اسلایدر Vaio Duo 11 منتشر کردیم. حال در این مقاله قصد داریم هر آنچه در مورد این محصول جذاب منتشر شده است را به همراه گالری عکس و ویدئو مربوط به آن، ارائه کنیم. Vaio Duo 11 یک کامپیوتر اسلایدر ۱۱.۶ اینچی با رزولوشن Full HD است که کار کردن با ویندوز ۸ را جذاب می‌کند. با Vaio Duo 11 می‌توانید از طریق کی‌برد فیزیکی یا صفحه لمسی سیستم‌عامل را کنترل کنید. به همراه آن یک قلم دیجیتال نیز ارائه می‌شود که انجام امور را بیش از پیش ساده‌تر می‌کند.

کی‌برد این اسلایدر کمی جمع و جور و فاصله کلید‌ها نیز کم است اما کار کردن با آن مشکل نیست و پس از کمی استفاده، به آن عادت خواهید کرد. این محصول فاقد تاچ‌پدهای رایج در لپ‌تاپ‌ها است و در عوض یک چرخ در وسط کی‌برد، حرکت ماوس را شبیه‌سازی می‌کند.

همان‌طور که در ویدئو مشاهده می‌کنید صفحه لمسی و قلم دیجیتال Vaio Duo 11 به خوبی کار می‌کنند:

هر چند هنوز قیمت این محصول مشخص نشده، اما سونی اعلام کرده که کامپیوتر اسلایدر Vaio Duo 11 در ماه اکتبر (احتمالا هم‌زمان با انتشار نسخه نهایی ویندوز ۸) وارد بازار خواهد شد.

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید Vaio Duo 11 مجهز به پورت‌های HDMI, USB 3.0، خروجی هدفون، کارت خوان حافظه و خروجی VGA است. لپ‌تاپ تبدیل شدنی Vaio Duo حدود ۱.۳ کیلوگرم وزن دارد.

دکمه خانه که لوگوی ویندوز 8 روی آن قرار دارد در قسمت پایین صفحه‌نمایش خودنمایی می‌کند و در حالت تبلت استفاده می‌شود. VAIO DUO 11 برای حرفه‌ای‌ها طراحی شده است و از نسخه ویندوز 8 Pro استفاده می‌کند، پردازنده این دستگاه بسته به انتخاب Core i7 یا i5 یا i3 خواهد بود.

از قیمت این دستگاه سخنی گفته نشده است ولی زمان انتشار آن هم‌زمان با محصولات دیگر ویندوز 8 در مهرماه یا اوایل آبان‌ماه امسال خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات