عکس گوشی عرضه نشده نوکیا با سیستم عامل MeeGo و صفحه کلید کشویی به بیرون درز کرد

چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
همیشه یکی از بزرگ‌ترین انتقادها به نوکیا کنار گذاشتن سیستم عامل MeeGo بوده است، هرچند این شرکت مدل N9 را با این سیستم‌عامل به بازار عرضه کرد، اما پتانسیل این سیستم‌عامل بیش از یک محصول بود. روز گذشته عکسی به بیرون درز کرده که آینده درخشان MeeGo را نشان می‌دهد، آینده‌ای که نوکیا آن را نادیده گرفت. با زومیت همراه باشید تا با جزییات این خبر آشنا شوید.
تبلیغات

بسیاری از ما میگو را یک سیستم عامل خوش‌ساخت و آینده‌دار می‌دانستیم، اما همه چیز با کنار رفتن نوکیا از پشتیبانی این سیستم عامل از میان رفت. دو مدل N9 برای بازار مصرف‌کننده عادی و N950 برای توسعه‌دهندگان تمام آن چیزی بود که از این سیستم عامل باقی مانده است. نوکیا آینده خود را در سیستم عامل ویندوزفون دیده است و باید منتظر ماند دید که در آینده آیا گزینه‌ای مانند N9 وجود خواهد داشت یا خیر.

این عکس متعلق به تلفن هوشمندی به نام Lauta مدل RM-742 است. این مدل که دارای یک صفحه‌کلید QWERTY است، قرار بوده پس از N9 به وارد بازار شود. واقعا مشخص نیست که چرا عرضه این مدل به بازار نادیده گرفته شده، ولی با کنار رفتن نوکیا از حمایت این سیستم عامل و جدا شدن تیم توسعه‌دهنده MeeGo آینده درخشانی را نمی‌توان برای این محصول و کلا سیستم عامل MeeGo تصور کرد.

به نظر شما آیا جایی برای یک سیستم عامل این‌چنینی در بازار وجود دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات