شرکت Valve، تولیدکننده مطرح بازی‌های کامپیوتری وارد تجارت سخت‌افزار می‌شود

سه‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
ولو، تولیدکننده بازی‌های پرفروش و محبوبی همچون: Half-Life, Team Fortress, Dota 2, Portal و البته Counter-Strike در وب سایت رسمی خود اقدام به جذب نیروی انسانی در زمینه‌های مختلف سخت‌افزار نموده و اعلام کرده: «ما از فقدان خلاقیت در صنعت کامپیوتر مایوس شده و قصد داریم خود وارد عمل شویم». در لیست‌ موقعیت‌های شغلی جدید این شرکت حتی موارد ابتدایی مرتبط با سخت‌افزار نیز به چشم می‌خورد.
تبلیغات

پیش از این نیز شایعات بسیاری در رابطه با تلاش Valve برای تولید کنسول اختصاصی و یا کامپیوتر پوشیدنی منتشر شده بود. حتی در رابطه با همکاری ولو و اپل برای ساخت کنسول بازی نیز اخباری به گوش می‌رسید که بعدها مدیرعامل اپل آنها را تکذیب کرد.

مقاله‌های مرتبط:

    ولو هنوز بصورت رسمی اعلام نکرده که بدنبال ساخت چه نوع سخت‌افزار تازه‌ای است اما بدون شک این شرکت قصد دارد فراتر از طراحی نمونه‌های اولیه گام بردارد و حتما شاهد یک محصول سخت‌افزاری تازه از سوی ولو خواهیم بود.

    ولو در این باره گفت:

    یک خلاء واقعی در بازار وجود دارد که مانع ایجاد فرصت‌های تازه برای خلق تجربه متفاوت در کاربران می‌شود.

    به هر حال هنوز مشخص نیست که این کمپانی بدنبال ساخت یک کامپیوتر تازه یا کنسول بازی است یا قصد طراحی و تولید یک محصول کاملا متفاوت را دارد. تنها می‌دانیم که ولو وارد بازار سخت‌افزار می‌شود.

    نظر شما در این باره چیست؟ آیا یک شرکت نرم‌افزاری که در تولید بازی تخصص ویژه‌ای نیز دارد می‌تواند در تجارت سخت‌افزار نیز موفق باشد؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات