آیا این عکس مربوط به اولین موبایل Full HD دنیا، از سوی اچ تی سی است؟ [بروز شد: تاریخ معرفی ۲۹ شهریور]

چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۰:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
همان‌طور که به خاطر دارید چندی پیش در زومیت شایعه تلاش HTC بر طراحی و تولید یک موبایل با صفحه‌نمایش 5 اینچی Full HD را منتشر کردیم، حالا عکسی در فضای مجازی پخش شده که احتمالاً متعلق به همین ابر تلفن هوشمند است. در ادامه با زومیت همراه باشید تا با جزییات احتمالی این محصول آشنا شوید.
تبلیغات

وب‌سایت Verge عکس‌هایی منتشر کرده که به گفته آن‌ها متعلق به گوشی جدید شرکت اچ تی سی است. متأسفانه به جز یک شایعه هیچ اطلاعاتی در مورد این ابرگوشی وجود ندارد. رنگ قرمز دور این تلفن هوشمند نشانه این است که احتمالاً این گوشی برای شرکت مخابراتی Verizon طراحی و تولید شده است. لوگوی شرکت بیتس نیز در پشت آن دیده می‌شود. همچنین برچسب بزرگی در پشت آن قرار دارد که دقیقاً همانند همان برچسب One X است که حاوی اخطار در مورد غیر قابل تعویض بودن باتری و موارد دیگرمی‌باشد.

همچنین بنچ مارک‌هایی از یک ابزار ناشناخته با نام HTC 6435LVW توسط وب سایت GL Benchmark منتشر شده، که متعلق به یک گوشی با پردازنده 1.5 گیگاهرتزی است که با اختلاف زیادی از پردازنده کوالکام Snapdragon S4 قوی‌تر است. این موضوع نشان می‌دهد که این پردازنده ۱.۵ گیگاهرتزی احتمالاً دارای معماری جدیدی است. رزولوشن مشخص شده برای این گوشی در بنچ مارک‌ها 1794 در 1080 پیکسل است که احتمالاً آن پیکسل‌های قرار داده نشده در رزولوشن متعلق به دکمه‌های منو اندروید است.

به‌روزرسانی

امروز اچ‌تی‌سی در راستای شایعه‌ای که اولین بار دو ماه پیش در زومیت منتشر شد، دعوتنامه‌ یک کنفرانس خبری در روز ۱۹ سپتامبر (۲۹ شهریور) را برای خبرگزاری‌های مهم ارسال کرده که ساعت ۱۱ صبح در شهر نیویورک آمریکا برگزار خواهد شد. به احتمال قریب به یقین این کنفرانس به منظور معرفی ابر تلفن هوشمند ۵ اینچی این شرکت است که از رزولوشن تصویر 1080p برخوردار است.

در همین کنفرانس، اچ‌تی‌سی موبایل ویندوز فون ۸ خود را نیز برای پاسخ به Ativ S سامسونگ و موبایل‌های نوکیا ارایه خواهد کرد که بازهم انتظار می‌رود از لحاظ سخت‌افزاری بسیار قدرتمند و رقابتی باشد.

به نظر شما اچ تی سی می‌تواند تلفن هوشمند ابر قدرتی مانند نوت ۲ را از لحاظ امکانات و قدرت سخت‌افزاری شکست دهد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات