نگاه نزدیک به کامپیوتر بدون کیس ۲۷ اینچ و چندلمسی ET2700INTS اسوس

یک‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۵
مطالعه 3 دقیقه
اسوس در گردهمایی هفته پیش خود علاوه بر معرفی نوت‌بوک و تبلت‌های جدید خود یک کامیپوتر بدون کیس ۲۷ اینچی لمسی را نیز به نمایش گذاشت. این صفحه‌نمایش ۲۷ اینچ چندلمسی قادر به دریافت هم‌زمان دستوران ۱۰ انگشت بوده و رزولوشن آن نیز Full HD است. کامپیوتر بدون کیس اسوس با پردازنده‌های مختلف Core i3, i5 و i7 از خانواده Sandy Bridge اینتل و یک کارت گرافیک ۱ یا ۲ گیگابایتی GeForce 540M عرضه می‌شود. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید تا نگاهی نزدیک به این AIO داشته باشیم.
تبلیغات

کامپیوترهای بدون کیس به دلیل فضای کمی که اشغال می‌کنند روز بروز کاربران خانگی و شرکتی بیشتری را به سمت خود جلب می‌کنند. کامپیوترهای بدون کیس (AIO) قدرت مشابه کامپیوترهای رومیزی را داشته اما فضای بسیار کمتری اشغال می‌کنند، البته گران‌قیمت تر از کامپیوترهای معمولی رومیزی نیز هستند. زومیت این شانس را داشت تا در گردهمایی خانواده اسوس با کامپیوتر بدون کیس ET2700 INTS این شرکت کار کند.

در نگاه اول صفحه‌نمایش LED جذاب و با کیفیت این کامپیوتر نظر ما را به خود جلب کرد، هرچند در مشخصات فنی این نمایشگر پنل IPS ذکر نشده اما زاویه دید و شدت روشنایی و کنتراست آن شباهتی با پنل‌های TN ندارد. از هر زاویه‌ای که به نمایشگر نگاه کنید تصویر را بدون افت کیفیت مشاهده خواهید کرد. رزولوشن این نمایشگر ۲۷ اینچی ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و صفحه لمسی آن نیز از ۱۰ انگشت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند. کار کردن در ویندوز ۸ و با این نمایشگر لمسی باید تجربه فوق‌العاده جذابی باشد.

این صفحه‌نمایش از نوع براق است و اگرچه تصاویر را بسیار روشن و زنده نمایش می‌دهد اما نور محیط را نیز منعکس می‌کند و اگر در محیط پور نور از آن استفاده کنید انعکاس نور روی صفحه آزاردهنده خواهد بود.

اسوس رابط کاربری مخصوص خود را که با صفحه لمسی و بزرگ این کامپیوتر سازگار است روی ویندوز ۷ نصب کرده تا کاربر براحتی بتواند از این کامپیوتر استفاده کند.

اسوس این کامپیوتر بدون کیس را با مشخصات سخت‌افزاری متفاوت عرضه می‌کند. کاربر می‌تواند این AIO را با یکی از پردازنده‌های Core i3, i5 یا Core i7 انتهاب کند. علاوه بر این می‌توان ET 2700INTS را به همراه تیونر تلویزیون و یک ساب‌وف خارجی تهیه کرد. ساب‌وفر این تلویزیون به شما کمک می‌کند تا بیس صدا را تنظیم و کنترل کرده و لذت بیشتری از موزیک ببرید.

P 500

پایه ET2700 قابل تنظیم است و می‌توان زاویه نمایشگر را تغییر داد. امکان نصب این کامپیوتر بدون کیس روی دیوار نیز وجود دارد. پورت‌های ورودی و خروجی آن نیز آن کامل است، از USB 3.0 گرفته تا ورودی HDMI در لبه و پشت دستگاه گنجانده شده است.

مشخصات فنی کامپیوتر بدون کیس EeeTop PC اسوس مدل ET 2700 INTS

  • صفحه‌نمایش چند-لمسی ۲۷ اینچ با نسبت تصویر ۱۶:۹ و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل از نوع LED-Backlight با زوایه دید مناسب
  • پردازنده Core i7, i5 یا Core i3 اینتل
  • تراشه اصلی مادربرد: H61 اینتل
  • گرافیک: Nvidia GT 540M با ۱ یا ۲ گیگابایت حافظه RAM
  • حافظه رم: $4GB DDR3 1333MHz / 2x SO-DIMM
  • حافظه ذخیره‌سازی: دیسک سخت ۲ ترابایتی
  • درایو نوری: بلوری/سی‌دی‌/ دی وی دی
  • وب‌کم: ۲ مگاپیکسلی
  • سیستم صوتی: Sonic Master / DTS Surround Sensation UltraPC به همراه یک ساب‌وفر خارجی (بصورت اختیاری)
  • ورودی و خروجی‌های لبه چپ: ۲ پورت USB 3.0، یک پورت e-Sata، کارت خوان حافظه، هدفون، میکروفون، خروجی صوتی، جک ساب‌وفر اسوس
  • ورودی و خروجی‌های پشت دستگاه: ۲ پورت USB 2.0، یک پورت HDMI، یک خروجی VGA یا D-Sub، یک پورت شبکه RJ54، یک خروجی تلویزیون (اختیاری) و یک قفل کینگستون
  • وزن ۱۳.۴ کیلوگرم، ابعاد ۶۶۰ در ۵۸۰ در ۲۳۳ میلی‌متر

هنوز قیمت این محصول مشخص نشده اما اسوس قرار این محصول را به‌زودی وارد بازار کشور کند.

نظر شما در مورد کامپیوترهای بدون کیس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات