سونی بروزرسانی ساندویچ بستنی برای Xperia go، Xperia U و Xperia sola را آغاز کرد

شنبه ۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
سونی این هفته ارائه نسخه ۴ اندروید را برای گوشی‌های مدل Xperia go، Xperia U و Xperia sola ارائه می‌کند. علاوه بر ویژگی‌های ساندویچ بستنی می‌توانید ویژگی‌های خاص جدیدی را نیز تجربه کنید.
تبلیغات

به نظر می‌رسد که سونی این هفته را بهترین فرصت برای ارائه به‌روزرسانی اندروید ساندویچ بستنی روی سه گوشی Xperia خود تشخیص داده است. پس از به‌روزرسانی Tablet S و Xperia Ion (در آمریکا)، حالا این غول محصولات الکترونیکی قصد دارد تا نسخه ۴ اندروید را برای برخی گوشی‌های خود مثل Xperia go، Xperia U و Xperia sola ارائه کند.

این به‌روزرسانی علاوه بر تمام ویژگی‌های اندروید جدیدتر، چند ویژگی خاص دیگر نیز به این گوشی‌ها می‌افزاید. از این موارد می‌توان به تجربه جدیدی در کار با موزیک‌ها، تصاویر و ویدئوها، بهبود صفحه قفل، قابلیت تغییر سایز ویجت‌ها و افزودن یک دکمه چندوظیفه‌ای (Multitasking) اشاره کرد.

همچنین ویژگی Floating Touch گوشی Xperia sola (که به کمک آن می‌توان بدون لمس صفحه و با فاصله‌ای اندک از نمایشگر با حرکت انگشت، گوشی را کنترل نمود) در نسخه جدید بهبود یافته و ویژگی جدیدی که سونی آن را حالت دستکش (Glove Mode) می‌نامد کار با این فناوری را روان‌تر کرده است. در زیر می‌توانید ویدئویی را مشاهده کنید که کاربر درحالی‌که دستکش‌های ضخیمی به دست دارد، می‌تواند به‌راحتی با Xperia sola کار کند.

سونی اعلام کرده که وضعیت ارائه اندروید ۴ در بازارهای مختلف، متفاوت خواهد بود و این مسئله به سرویس‌دهنده مخابراتی نیز بستگی دارد. بگذارید امیدوار باشیم که ساندویچ بستنی برای گوشی اکسپریا شما نیز ارائه گردد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات