نگاه نزدیک به تبلت Transformer Pad Infinity اسوس: نمایشگر Full HD از نوع Super IPS+، پردازنده ۴ هسته‌ای ۱.۶ گیگاهرتزی

جمعه ۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۶
مطالعه 4 دقیقه
در میان تمامی دستگاه‌های زیبا و پر زرق و برق اسوس در همایش اخیر این شرکت، یک تبلت خودنمایی می‌کرد. تمام توان تولیدی و طراحی این شرکت تایوانی در این تبلت متجلی شده است. از نمایشگر Full HD بسیار درخشان گرفته تا بدنه فلزی با ضخامت 8.5 میلی‌متر. اگر بهترین تبلت 10 اینچی اندروید را می‌خواهید گزینه‌ای جز این مورد نخواهید یافت. با زومیت همراه باشید تا از نزدیک با این محصول پرچم‌دار آشنا شوید.
تبلیغات

این تبلت از کیفیت ساخت بی‌نظیری برخوردار است. بخش عمده‌ای از بدنه آن از جنس فلز(احتمالاً آلیاژ آلومنیوم و منیزیم) ساخته شده و کیفیت آن بسیار بالا است. ضخامت کم و نمایشگر درخشان این تبلت احساس بسیار بی‌نظیری به کاربر می‌دهد.

کیفیت نمایشگر این تبلت در میان تبلت‌های اندرویدی دیگر بی‌رقیب است. رزولوشن بسیار بالای 1920 در 1200 پیکسل و تراکم 220PPI باعث شفافیت بسیار بالای تصاویر در آن شده است. استفاده از پنل Super IPS+ در این تبلت باعث افزایش زاویه دید و شدت روشنایی تا 600 شمع بر متر مربع شده است که بازهم در میان تبلت‌های دیگر کم نظیر است. محافظ شیشه‌ای آن نیز از نوع Gorilla glass 2 است که باعث کاهش انعکاس و نازکتر شدن تبلت شده است. در هر حال اگر می‌خواهید از فاصله نزدیک از کیفیت نمایشگر تبلت خود در کنار سیستم‌عامل اندروید لذت ببرید این تبلت برای شما ساخته شده است.

در تصویر پایین می‌توانید اختلاف بین نمایشگر Full HD تبلت Infinity را با نمایشگر HD تبلت TF300T مشاهده کنید:

tf300t vs infinity

داک یا صفحه‌کلید جداشونده این تبلت نیز از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار بوده و ضخامت آن نیز بسیار کم است. در صورتی که کاربران به باتری بیشتر از 9.5 ساعت احتیاج دارند یا زیاد تایپ می‌کنند، داک کی‌برد فیزیکی این تبلت که دارای باتری داخلی نیز است، کاملاً پاسخگوی شما است. همچنین این داک پورت USB در اندازه اصلی را دراختیار شما قرار می‌دهد. جنس آن بر خلاف داک تبلت TF300T از جنس فلزی است و کاملاً با طراحی اینفینیتی هماهنگی دارد.

نصب تبلت روی داک همانند تبلت‌های دیگر اسوس بسیار راحت است و همان‌طورکه در عکس‌ها ملاحظه می‌کنید دو میله فلزی که از پورت زیرین ارتفاع بیشتری دارند، تبلت را زودتر دراختیار گرفته و به سمت پورت هدایت می‌کنند. همین موضوع سبب می‌شود فرایند نصب بسیار راحت و سریع باشد و نیازی به تنظیم زاویه و جهت قرارگیری نداشته باشد.

نمایشگر این تبلت چند لمسی است و می‌تواند 10 نقطه تماس را هم‌زمان تشخیص دهد. به دلیل استفاده از پردازنده چهارهسته‌ای Tegra 3 به هیچ عنوان تاخیری در کارها حس نمی‌کنید و کار کردن در سیستم عامل نسخه 4 اندروید بسیار روان و سریع انجام می‌پذیرد. این تبلت از نوعی از Tegra 3 استفاده می‌کند که فرکانس بالاتری نسبت به TF300T دارد و با فرکانس 1.6 گیگاهرتز کار می‌کند. همین موضوع باعث کارکرد مشابه با وجود افزایش رزولوشن می‌شود.

Infinity دارای دوربین 8 مگاپیکسلی CMOS با لنز 5 تکه‌ای و ضریب دیافراگم f/2.2 است . با اینکه دوربین تبلت اهمیت چندانی ندارد اما اسوس به هیچ عنوان در این مورد صرفه‌جویی ننموده است. دوربین جلویی نیز 2 مگاپیکسلی است و کیفیت بسیار خوبی برای ارتباط تصویری ارایه می‌دهد. رابط کاربری دوربین همانند دیگر دستگاه‌های اندروید بسیار ساده است و قابلیت شخصی‌سازی برخی از امکانات را به کاربر می‌دهد. این دوربین قابلیت فیلم‌برداری Full HD را نیز دارد.

img tablet

Infinity در دو مدل 32و 64گیگ ارایه می‌شود و اسوس مادام‌العمر 8 گیگ فضای ابری دراختیار خریداران قرار می‌دهد که بسیار جالب توجه است.

مشخصات فنی تبلت Transformer Pad Infinity اسوس

  • سیستم-روی-یک-چی Tegra 3
  • پردازنده چهارهسته‌ای با فرکانس 1.6 گیگاهرتز
  • پردازنده گرافیکی Geforce با داشتن 12 هسته و قابلیت از پخش تصاویر سه بعدی
  • 1 گیگا بایت حافظه موقت (RAM)
  • نمایشگر 10.1 اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰در ۱۲۰۰ پیکسل از نوع LED Backlit
  • نوع پنل نمایشگر Super IPS+ و قابلیت تشخیص 10 نقطه تماس به صورت هم‌زمان
  • پشتیبانی از WiFi ب استانداردهای b/g/n در فرکانس 2.4 گیگاهرتز
  • پشتیبانی از سیستم بولوتوث 3.1 و سیستم EDR به‌علاوه A2DP
  • پشتیبانی از سیستم صوتی Sonic Master
  • 32/64 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت فضای ابری مادام‌العمر از سوی اسوس
  • ظرفیت باتری 25 وات ساعت
  • 9.5 ساعت عمر باتری / 14 ساعت به همراه داک انتخابی
  • ابعاد 263 در 180.8 در 8.5 میلی‌متر
  • وزن 598 گرم
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات