استیک FAVI، تلویزیون معمولی شما را به تلویزیون هوشمند تبدیل کرده و اندروید ۴.۱ را به آن اضافه می‌کند

جمعه ۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
چرا باید بابت تلویزیون هوشمند جدید هزینه کنید، وقتی که با یک دانگل ۵۰ دلاری می‌توانید، اندروید ۴.۱ را به تلویزیون فعلی خود اضافه کنید؟ شرکت FAVI یک دانگل با نام SmartStick را معرفی کرده که سرویس استریم ویدیو، پخش موزیک و فیلم، نصب نرم‌افزارهای اندرویدی را به تلویزیون HDTV فعلی شما اضافه می‌کند.
تبلیغات

SmartStick شبیه حافظه‌های فلش امروزی می‌ماند با این تفاوت که به پورت HDMI تلویزیون شما متصل شده و اندروید ۴.۱ را به آن اضافه نموده و آن را به تلویزیون هوشمند تبدیل می‌کند. جالب اینجاست که این دانگل مجهز به سیستم‌عامل اندورید ۴.۱ یا آبنبات پاستیلی است، که هنوز اکثر کاربران اندرویدی در انتظار ارائه آن برای تلفن یا تبلت خود هستند.

SmartStick از سرویس‌های اشتراک‌گذاری ویدیو مانند: یوتیوب، نت‌فیلیکس، هولو، اپیک و پاندورا پشتیبانی می‌کند. یعنی کاربر می‌توان براحتی ویدیو مورد نظر خود را از طریق این ابزار و در تلویزیون خود مشاهده کند.

این دانگل مجهز به ۴ گیگابایت حافظه RAM و مرورگر اینترنتی است. کاربر از طریق آن می‌تواند حتی ویدیوهای موجود در کامپیوتر خود را بصورت بی‌سیم و برروی تلویزیون مشاهده کند.

اما نکته قابل توجه در مورد این دانگل، قیمت فوق‌العاده مناسب ۵۰ دلاری آن است که رقبای آن به سختی می‌توانند آن را شکست دهند.

اگر کار کردن با کنترل از راه‌ دور این ابزار برایتان مشکل است می‌توانید کی‌برد کوچک و ماوس تاچ‌پد آن را بصورت جداگانه و با پرداخت ۳۹.۹۹ دلار خریداری کنید.

SmartStick قرار است از آبان ماه امسال وارد بازار جهانی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات