اپل در جستجوی برنامه‌نویس برای اصلاح اپلیکیشن نقشه

چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۶
مطالعه 1 دقیقه
حالا دیگر همه از حال و روز اپلیکیشن نقشه در iOS 6، خبر دارند. اشتباهات بعضا مضحک این اپلیکیشن، خیلی‌ها را ناراضی کرده است. حالا اپل، سازنده آیفون و آی‌پد، با معرفی چند موقعیت شغلی جدید برای علاقه‌مندان، در حال تشکیل تیمی‌از برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان است که بر روی امکانات و مشکلات نقشه‌های iOS 6 کار کنند.
تبلیغات

پس از ارائه iOS 6، اپلیکیشن‌ نقشه اپل با نظر‌های متفاوتی مواجه شده است، با این حال، اپل از مدت‌ها قبل، حتی پیش از ارائه آن، درگیر رفع و رجوع مشکلات آن بوده است.

مقاله‌های مرتبط:

    در هفته‌های گذشته، شرکت اپل، آگهی‌های مختلفی برای جذب و استخدام چند مهندس نرم‌افزار در دفتر سانتا‌ کِلارا (در دره سیلیکون) کالیفرنیا، منتشر نموده است.

    مهندسان قرار است به صورت اختصاصی بر روی نقشه‌ اپل کار کنند، اپلیکیشنی که اپل ادعا کرده بود بهترین اپلیکیشن نقشه در تمام پلت‌فرم‌های موبایل است. اپل انتظار دارد که مهندسان جدید، نقشه‌های اپل را به کمک نقشه‌های مبتنی بر تصاویر بُرداری، ناوبری صفحه‌به‌صفحه و بهبود ویژگی سه‌بعدی، وارد مرحله بعدی کنند.

    موقعیت‌های شغلی مورد نیاز اپل در این آگهی، اغلب مهارت‌های متفاوتی نیاز دارند، اما به آن‌ها یک ایده منصفانه داده شده که هدف اپل از تشکیل این تیم برنامه‌نویس، بهبود نقشه‌ها است.

    نظر شما در این‌باره چیست؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات