تصویر تازه‌ای از آیپد مینی ۷.۸۵ اینچی به بیرون درز کرد

دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
تصویر تازه‌ای از آیپد مینی به بیرون درز کرده که شباهت زیادی به اطلاعاتی که پیش‌تر در مورد این تبلت بدست آمده بود، دارد. هنوز حتی مشخص نیست که اصلا آیپد مینی وجود خارجی داشته باشد یا اپل تمایلی به طراحی و ساخت آیپد در سایز کوچک‌تر از ۹.۷ اینچ داشته باشد. اما با این وجود هر روز شواهد و اطلاعات بیشتری در مورد این تبلت بدست می‌آید.
تبلیغات

ازآنجاکه تقریباً هر آنچه در مورد آیفون ۵ به بیرون درز کرده بود به حقیقت پیوست،‌ پس دور از انتظار نیست که حداقل بخشی از اطلاعات بدست آمده از آیپد مینی به واقعیت تبدیل شوند. سایت فناوری چینی با نام BoloPad تصویری منتشر کرده که ادعا می‌کند مربوط به iPad Mini در سایز ۷.۸۵ اینچ با بدنه آلومینیومی است. همان‌طورکه در تصویر مشاهده می‌کنید روی کیس لوگوی اپل حک شده و حفره مربوط به دوربین نیز به چشم می‌خورد.

12.09.18-Mini-2

بدون شک اگر آیپد مینی وجود داشته باشد، پورت آن، لایتنینگ جدید اپل خواهد بود. طی هفته‌های اخیر شایعات و شواهد بدست آمده در رابطه با آیپد کوچک‌ در اکثر وب‌سایت‌های فناوری به چشم می‌خورد. پیش از معرفی رسمی آیفون ۵ نیز اعلام شده بود که اپل آیپد مینی را چند هفته پس از عرضه آیفون بعدی و در یک کنفرانس جداگانه معرفی خواهد کرد.

12.09.18-Mini

اگر آیپد مینی وجود خارجی داشته باشد بدون شک برای رقابت با بازار تبلت‌های ارزان‌قیمت ۷ اینچی وارد میدان خواهد شد، بازاری که فعلا در دست نکوس ۷ گوگل و کیندل فایر آمازون است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات