مشخصات فنی پدفون ۲ اسوس به بیرون درز کرد: صفحه نمایش ۴.۷ اینچ با رزولوشن 720p، دوربین ۱۳ مگاپیکسل، پردازنده ۴ هسته‌ای S4 Pro

یک‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۴
مطالعه 1 دقیقه
همان‌طورکه پیش‌تر در زومیت خواندید، اسوس قصد دارد نسل دوم پدفون را در ۲ کنفرانس هم‌زمان و در شهرهای تایپه و میلان معرفی کند. پیش از این اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی و قدرت سخت‌افزاری این ابزار هیبریدی وجود نداشت، اما روز گذشته، تصویری از جعبه این محصول به بیرون درز کرد که مشخصات فنی دقیق Padfone 2 بررویش درج شده است.
تبلیغات

این تصویر ازطریق یک انجمن چینی و با عنوان مشخصات فنی پدفون ۲ منتشر شده است. براساس این اطلاعات پدفون ۲ با مدل A68 وارد بازار خواهد شد ازآنجاکه مدل نسل اول پدفون A66 است پس این نام‌گذاری منطقی به نظر می‌رسد. اگر این اطلاعات صحت داشته باشند، اسوس تلفن تبدیل شدنی پدفون ۲ را با پردازنده قدرتمند ۴ هسته‌ای Snapdragon S4 Pro، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچ IPS با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل، پشتیبانی از شبکه LTE و ۲ گیگابایت حافظه RAM وارد بازار می‌کند. این مشخصات فنی شباهت زیادی به تلفن هوشمند Optimus G ال‌جی دارند.

همان‌طورکه می‌دانید پدفون اسوس در واقع تبلتی است که یک تلفن هوشمند را در دل خود جای داده و هر زمان که بخواهید می‌توانید قلب این تبلت را بیرون کشیده و با آن صحبت کنید یا تبلت خود را به لپ تاپ مجهز به کیبورد تبدیل کنید. نظر شما در مورد پدفون چیست؟ آینده آن را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات