گزارش ویژه از گردهمایی خانواده ایسوس

شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس در رویداد اخیر خود جدیدترین لپ‌تاپ‌های مبتنی بر
تبلیغات

روز جمعه ۳۱ شهریورماه گردهمایی خانواده اسوس با حضور جمع کثیری از نمایندگان فروش این شرکت و خبرنگاران رسانه‌های مطرح کشور برگزار شد. در این همایش تمرکز ایسوس بر معرفی پلتفرم جدید AMD و برتری‌های آن نسب به همتای اینتلیش بود. این همایش از جهات مختلفی جالب توجه بود، در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید تا از جزئیات مربوط به این همایش مطلع گردید.

در سمینار روز جمعه تقریبا تمامی محصولات جدید اسوس در شاخه‌های نوت‌بوک، کامپیوتر بدون کیس،‌ مانیتور، تبلت، مادربرد و کارت‌ گرافیک به نمایش گذاشته شدند و زومیت نیز شانس کار کردن با هر کدام از آنها را داشت. پس از همین امروز با انبوهی از مقالات و عکس‌های مختلف محصولات اسوس به استقبال شما عزیزان خواهیم رفت.

اما تمرکز اصلی اسوس در کنفرانس روز جمعه برروی پلتفرم Trinity و پردازنده‌های AMD بود و به شرح برتری‌های این پلتفرم و تفاوت‌هایش نسبت به نسل قبلی پرداخته شد. در همین راستا پلتفرم Trinity با همتای اینتلیش یعنی Ivy Bridge نیز مورد مقایسه و ارزیابی قرار گرفت و به برتری‌های مانند مصرف انرژی کمتر، طول عمر باتری بیشتر و قدرت این پردازنده‌ها در پخش استریم‌های ویدیوی و غیره اشاراتی شد. از این کنفرانس می‌توان نتیجه گرفت که ایسوس قصد دارد تمرکز بیشتری برروی محصولات مبتنی بر پلتفرم‌های ای ام دی داشته باشد و از این پس در کنار محصولات مبتنی بر پردازنده‌های اینتل، شاهد محصولات متنوع مجهز به APUهای AMD نیز خواهیم بود.

نکته جالب توجه در این همایش، طرح سوال در رابطه با پرزنیتیشن ارائه شده در مورد پلتفرم Trinity بود. جایزه شخصی که پاسخ صحیح را می‌دانست نیز یک دستگاه نوت‌بوک اسوس با پردازنده AMD در نظر گرفته شده بود.

gift asus

و اما سوال مطرح شده:

نام رمز پردازنده‌ فیوژن AMD که بعدها به Trinity تبدیل شد، چه بود؟

در بین حدود ۷۰۰ نفری که در این مراسم شرکت کرده بودند پاسخ صحیح را نماینده زومیت ارائه کرد و برنده یک دستگاه نوت بوک اسوس شد. پاسخ LIano بود.

همین موضوع باعث شد تا ما آستین‌ها را بالا زده و برای تهیه یک مقاله کامل از معرفی پلتفرم Trinity و مقایسه آن با Ivy Bridge اینتل اقدام کنیم. پس به زودی شاهد یک مقاله اختصاصی در این رابطه خواهید بود.

اسوس در همایش روز گذشته علاوه بر معرفی پلتفرم AMD، روی صفحه کلید فارسی و ارج نهادن به کاربر ایرانی نیز تمرکز کرد و اشاره کرد که تمام محصولات این شرکت که بصورت رسمی وارد بازار کشور می‌شوند دارای صفحه‌کلید فارسی هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات