فیسبوک بزودی ویژگی همگامسازی خودکار تصاویر با اندروید را معرفی خواهد کرد

پنج‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
به نظر می‌رسد فیسبوک نیز قصد دارد تا همچون گوگل ویژگی آپلود سریع تصاویر گرفته شده توسط گوشی را به اندروید بیاورد تا بتوانید تمام تصاویر گرفته شده‌تان را در حساب فیسبوک و در فولدری جداگانه داشته باشید. این امکان فعلا به طور آزمایشی برای تعداد محدودی از کاربران فعال شده اما احتمالا به زودی برای تمام کاربران قابل استفاده خواهد بود.
تبلیغات

فیسبوک یک سیستم همگامسازی تصاویر را که به طور خودکار تصاویر گرفته شده توسط دستگاه اندرویدی را روی وب آپلود می‌کند، آزمایش خواهد کرد.

اگر چنین سیستمی برایتان آشنا است، دلیلش آن است که احتمالا قبلا آن را دیده‌اید. گوگل پلاس هم اکنون ویژگی آپلود سریع تصویر را در خود دارد که تمام تصاویر ثبت شده توسط شما را در فضای ابری ذخیره می‌کند. ویژگی جدید فیسبوک، مثل گوگل، حریم خصوصی تصاویر شما را حفظ می‌کند و آنها را در برگه Synced from Phone در صفحه تصاویرتان قرار می‌دهد.

به نظر می‌رسد ویژگی همگامسازی هم‌اکنون برای عده اندکی از کاربران قابل استفاده باشد. برای آن که متوجه شوید که آیا از کاربرانی هستید که به این ویژگی دسترسی دارند یا خیر، از روی گوشی اندرویدیتان به تایم‌لاین خود بروید، Photos را انتخاب کنید، و ببینید که آیا دکمه sync را در پایین آن می‌بینید یا خیر.

هنوز مشخص نیست که آیا این ویژگی به طور گسترده برای تمام کاربران ارائه خواهد شد، اما به احتمال قوی در آینده نزدیک این اتفاق خواهد افتاد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات