سامسونگ در آخرین تبلیغ ویدئویی خود، خریداران آیفون ۵ را به سخره می‌گیرد

پنج‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در تبلیغات جدید خود صراحت لهجه در تاختن به اپل و آیفون را به اوج خود رسانده است. پس از آگهی تبلیغاتی که چندی پیش منتشر شد و به صراحت آیفون و سامسونگ را به شکل جزئی مقایسه می‌کرد، حال نوبت به یک آگهی ویدئویی جدید رسیده که در آن طرفداران آیفون مورد تمسخر قرار می‌گیرند. در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید.
تبلیغات

سامسونگ در ادامه روند آگهی‌های تبلیغاتی قبلی خود، در آگهی جدید آن دسته از کسانی که از هم‌اکنون منتظر آمدن آیفون ۵ به بازار و خرید آن هستند را به سخره می‌گیرد و به صراحت به عدم وجود NFC و کانکتور بحث‌برانگیز جدید لایتنینگ این کمپانی می‌پردازد. در خلال این آگهی تلویزیونی مشاهده می‌کنید که بازیگر طرفدار اپل از ویژگی‌های بدیهی این گوشی چون جک هدفون در پایین گوشی و یک کانکتور دیجیتال! صحبت می‌کند. پس از آن که عده‌ای با گوشی‌های گلکسی خود از کنار آن‌ها رد می‌شوند، طرفداران اپل می‌پرسند که «آیا این گوشی سامسونگ است؟»

با این آگهی ویدئویی و تبلیغات قبلی سامسونگ، نبرد تبلیغاتی سامسونگ از وضعیت نه چندان رک خارج شده و به صراحت اپل را مورد حمله قرار داده است. این که آیا تمسخر طرفداران اپل می‌تواند آن‌ها را به سوی سامسونگ جذب کند یا خیر بحثی طولانی است، ولی مطمئناً سامسونگ معتقد است با این کار می‌تواند فروش خود را افزایش دهد. شاید هم روزی به این نتیجه برسد که این روش تبلیغاتی درست نبوده و نتیجه عکس می‌دهد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا این روش تبلیغاتی می‌تواند در فروش سامسونگ مؤثر باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات