ایرفون‌های جدید آیفون ۵ در ویدیویی از یک سایت ویتنامی فاش شد

یک‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
در فاصله کمتر از دو هفته مانده تا معرفی آیفون جدید، یک سایت ویتنامی که سابقه طولانی در فاش کردن محصولات قبل از معرفی رسمی‌شان دارد، پرده از طرح جدید ایرفون‌های آیفون جدید برداشته است. در ادامه می‌توانید ویدئوی مربوط به این ایرفون را نیز مشاهده کنید.
تبلیغات

چند سالی هست که اپل در هدفون‌های آیفون تغییری ایجاد ننموده است. مدل کنونی در سال ۲۰۰۸ عرضه شد و طراحی گوشی‌های آن به سال ۲۰۰۶ برمی‌گردد.

سایت ویتنامی Tinhte، که ید طولایی در زمینه فاش کردن محصولات قبل از معرفی رسمی آن‌ها دارد، ویدئویی را منتشر کرده که در آن هدفونی منتسب به نسل بعدی آیفون نمایش داده می‌شود.

Tinhte ادعا می‌کند که این ایرفون‌ها در شعبه ویتنام کارخانه فاکس‌کان تولید شده‌اند و روی سیم آن‌ها عبارت «طراحی شده توسط اپل در کالیفرنیا، اسمبل شده در ویتنام» نوشته شده است.

گوشی‌های این ایرفون طراحی و قالبی غیرمعمول دارند و همچون قیفی صدا را به کانال گوش می‌فرستند و توری اسپیکرها نیز به سختی دیده می‌شوند. وب‌سایت ویتنامی می‌گوید که این هدفون‌ها همچون یک «واحد کاملا یکپارچه یکتا» هستند و با وجود آن که همچون اکثر طراحی‌های اپل سعی شده بدنه یکپارچه‌ای داشته باشد اما با کمی دقت می‌توان درزی که روی آن وجود دارد را مشاهده کرد.

نکته جالب و تامل برانگیز این است که هیچ نشانه‌ای از in-line Remote وجود ندارد (موردی که روی هدفون‌های همه ابزارهای اپل وجود داشته است). از سویی به نظر می‌رسد کمپانی‌هایی که بتوانند چنین ایرفونی را برای اپل طراحی کنند کم نیستند، اما گردانندگان سایت Tinhte به نظر از کیفیت ساخت آن بسیار راضی هستند.

به هر حال در فاصله کمتر از دو هفته تا معرفی آیفون جدید، برای یافتن پاسخ سوالاتمان زیاد منتظر نخواهیم ماند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات