سامسونگ تبلت ۱۰.۱ اینچی ATIV Tab را با ویندوز RT معرفی کرد [بروز شد: گالری عکس، ویدیو]

یک‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ خود را برای معرفی تبلت ۱۰.۱ اینچی ویندوز ۸ نسخه RT آماده می‌کند این تبلت که ATIV Tab نام دارد جزء محصولات ویندوز ۸ و ویندوزفون این شرکت است که برخی از آن‌ها در نمایشگاه IFA 2012 معرفی خواهند شد. تبلت ATIV Tab که مجهز به پردازنده ARM و ویندوز RT است تنها ۹.۹ میلی‌متر ضخامت و ۷۶۲گرم وزن دارد. این تبلت مجهز به پردازنده ۲ هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی و دوربین ۵ مگاپیکسلی است. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.
تبلیغات

بالاخره اطلاعات مربوط به تبلت ویندوز RT (ویندوز ۸ نسخه مخصوص پردازنده‌های ARM که بیشتر در تبلت‌ها بکار گرفته می‌شود) سامسونگ منتشر شد. ATIV Tab مجهز به پورت‌های USB و uHDMI است. نسخه Home و Student آفیس ۲۰۱۳ نیز روی ویندوز RT این تبلت نصب خواهد شد. البته نسخه‌ آزمایشی آفیس، روی این تبلت‌ها نصب شده است اما سال آینده و زمانی که نسخه نهایی آفیس ۲۰۱۳ منتشر شود، به نسخه نهایی بروز خواهد شد.

بروز رسانی:

تبلت Ativ Tab سامسونگ که در نمایشگاه IFA 2012 از آن پرده بردای شد، مجهز به پردازنده ۲ هسته‌ای Snapdragon S4 APQ8060A با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز، صفحه‌نمایش ۱۰.۱ اینچ HD (رزولوشن: ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل)، پورت USB 2.0، uHDMI و اسلات microSD است. بنا به گفته سامسونگ این تبلت قادر به انجام تمام قابلیت‌های ویندوز ۸ خواهد بود. Ativ Tab حدود ۹.۹ میلی‌متر ضخامت و ۷۶۲ گرم وزن دارد.

حاشیه مات دور نمایشگر به همراه خود LCD زیر پوشش شیشه‌ای قرار گرفته است. طراحی پشت Ativ Tab شباهت زیادی به Galaxy S III و Galaxy Note II دارد و این بدین معنا است که پشت این تبلت از جنس پلاستیک براق ساخته شده است. ضخامت کم ۹.۹ میلی‌متری این تبلت باعث شده تا زمانی که آن را در دست می‌گیرید احساس خوبی به شما دست بدهد.

اگر به قسمت پایین تبلت نگاهی بیاندازید متوجه کانکتور داک خواهید شد. این کانکتور در ابزارهای مبتنی بر پردازنده اینتل Ativ نیز وجود دارند. بدین‌ترتیب، کاربر می‌تواند از داک کی‌برد معرفی شده در نمایشگاه IFA برای اتصال به تبلت Ativ مبتنی بر ویندوز RT نیز استفاده کند.

صفحه اختصاصی زومیت برای نمایشگاه IFA 2012 را از دست ندهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات