واکنش نوکیا در مورد کنفرانس اچ تی سی: برای رقابت با لومیا به چیزی فراتر از رنگ نیاز دارید

چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
همان‌طورکه در پوشش زنده زومیت از کنفرانس HTC مشاهده کردید، این تولید کننده تایوانی از دو تلفن ویندوز فون ۸ خود با نام‌های 8X و 8S پرده‌برداری کرد و اعلام کرد که خبرهای خوبی برای اکوسیستم ویندوز فون دارد. اچ‌تی‌سی معتقد است که 8X بهترین تلفن ویندوز فون ۸ است اما نوکیا نظر دیگری دارد و در واکنش به ادعای HTC، اعلام کرده که این شرکت تنها نام محصولات خود را تغییر داده و برخلاف نوکیا به پیش بردن صنعتی کمکی نکرده است. با زومیت همراه باشید تا با جزییات این خبر آشنا شوید.
تبلیغات

همان‌طورکه می‌دانید دقایقی پیش شرکت اچ تی سی دو تلفن هوشمند خود با نام 8X و 8S را معرفی کرد که هر دو از رنگ‌های متفاوت و سخت‌افزاری مناسب برخوردار بودند. اچ‌تی‌سی در کنفرانس خود بصورت غیرمستقیم نوکیا و دیگر تولیدکنندگان ابزارهای مبتنی بر ویندوز فون را مخاطب قرار داد و گفت: تا به حال هیچ تلفنی نتوانسته به خوبی 8X توانایی ویندوز فون را به نمایش بکشد، نوکیا نیز بلافاصله پس از این کنفرانس در مورد آن نظراتی داده که در ادامه مشاهد می‌کند:

Weber یکی از مدیران بلند پایه‌ی نوکیا این چنین می‌گوید :

امروز اخبار خوب دیگری برای اکوسیستم ویندوز فون منتشر شد. با اینکه دیگران تنها به تغییر نام محصولات قبلی خود اکتفا کردند، اما نوکیا رهبر این بازار یعنی لومیا را برای حمایت از این اکوسیستم بیش از پیش به جلو خواهد راند. با لومیا و امکاناتی همچون دوربین PuerView، مسیریابی و موقعیت یابی اختصاصی، شارژ بدون سیم و نوکیا موزیک، ما در این اکوسیستم تجربه‌ی متفاوتی را برای کاربر فراهم کردیم.

همچنین این مدیر در اکانت تویتر خود اضافه کرد :

چیزی بیشتر از رنگ برای رقابت با لومیا لازم است.

آیا شما هم با نوکیا هم عقیده هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات