ال‌جی تلفن Optimus G را وارد بازار می‌کند: پردازنده ۴ هسته‌ای S4 Pro، حافظه 2GB RAM، نمایشگر ۴.۷ اینچ، دوربین ۱۳ مگاپیکسل

سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
بالاخره ال‌جی پرچم‌دار تلفن‌های هوشمند خود را تا یک هفته دیگر وارد بازار می‌کند. Optimus G که تنها ۸.۴۵ میلی‌متر ضخامت دارد مجهز به پردازنده 1.5 گیگاهرتزی Snapdragon S4 Pro است که از شبکه‌های 2G/3G/LTE پشتیبانی می‌کند. این تلفن همچنین دارای یک صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۶۸ پیکسل و ۲ گیگابایت حافظه RAM است، جزئیات کامل را در ادامه مطلب مشاهده کنید.
تبلیغات

Optimus G مجهز به پردازنده ۴ هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی S4 Pro، دو گیگابایت حافظه DDR RAM و باتری ۲۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچ این تلفن دارای رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۶۸ پیکسل و تراکم پیکسل 320ppi (پیکسل در اینچ) است. این صفحه‌نمایش از نوع True HD IPS Plus بوده که به کمک فناوری in-cell touch با صفحه لمسی Zerogap Touch یکپارچه شده است.

متأسفانه Optimus G با اندروید ۴.۰ یا ساندویچ بستنی وارد بازار می‌شود اما ال‌جی وعده داده که به‌زودی بسته بروز رسانی به اندروید ۴.۱ یا آبنبات پاستیلی را برای آن آماده کند. در پشت تلفن یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با لنز f/2.4، فوکوس خودکار و فلش LED وجود دارد. دوربین جلو نیز ۱.۳ مگاپیکسلی است.

lgoptimusgpr02

Optimus G دارای ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بوده ولی فاقد اسلات میکرو SD برای افزایش حافظه است. این تلفن از بلوتوث ۴.۰، WiFi، MHL، NFC و A-GPS نیز پشتیبانی می‌کند.

Optimus G از نظر زیبایی ترکیبی از دو سری موفق Chocolate و Prada این شرکت است. طراحی ظاهری و ارگونی این تلفن خوب است و وزن ۱۴۵ گرمی آن نیز به نظر مناسب می‌رسد. قسمت جلوی گوشی کاملاً از جنس شیشه ساخته شده و سه دکمه هدایت کننده اندروید نیز لمسی هستند. ال‌جی در صفحه‌نمایش این تلفن از فناوری به نام Crystal Reflection استفاده کرده است که توانایی نمایش الگوهای مختلف براساس زاوایای دید و شدت نور محیط را دارد.

lgoptimusgpr03

ال‌جی تمرکز بسیاری بر قدرت تلفن خود داشته و درباره پردازنده ۴ هسته‌ای Krait و گرافیک Adreno 320 که در این سیستم‌-روی-یک-چیپ (SoC) بکار رفته صحبت کرده است. تلفن Optimus G قابلیت‌های بسیاری همچون بزرگنمایی روی صفحه، یادداشت برداری سریع، شخصی‌سازی آیکان‌ها و قابلیت‌های تازه دوربین مانند عکس‌برداری هوشمند و حذف کننده نویز عکس در محیط‌های تاریک را دارا است.

این تلفن از هفته آینده در بازار کره جنوبی با قیمت معادل ۸۹۵ دلار به فروش خواهد رسید و کمی بعد وارد بازار جهانی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات