در نظرسنجی بهترین تلفن هوشمند بازار شرکت کنید و سکه طلا جایزه بگیرید

پنج‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
شب گذشته اپل رسما آیفون ۵ را معرفی کرد، اولین آیفون که مجهز به صفحه‌نمایش ۴ اینچ به همراه پردازنده سریع A6، کانکتور داک کوچک، بدنه آلومینومی-شیشه‌ای و سیستم‌عامل iOS 6 است. آیفون ۵ لقب باریک‌ترین و سبک‌ترین تلفن هوشمند دنیا را نیز از آن خود کرد. اما بسیاری معتقدند که آیفون ۵ آنطور که باید و شاید نسبت به نسل قبل پیشرفت نکرده است. حال ما نظرسنجی را راه‌اندازی کرده‌ایم تا نظر شما کاربران عزیز را در این باره پرس و جو کنیم. این نظرسنجی فقط بین اعضاء زومیت برگزار می‌شود و به قید قرعه به یک نفر از شرکت‌کنندگان یک سکه یک گرمی طلا اهدا می‌شود.
تبلیغات

در نمایشگاه IFA 2012 و پس از آن تلفن‌های هوشمند فوق‌العاده‌ای نظیر گلکسی نوت ۲ سامسونگ، اکسپریا V سونی، لومیا ۹۲۰ نوکیا و ریزر مکس موتورلا معرفی شدند. شب گذشته نیز اپل آیفون ۵ خود را معرفی کرد. همان‌طورکه می‌دانید اچ‌تی‌سی قصد دارد در ۲۹ شهریور تلفن جدید خود که را معرفی کند. شایعات و شواهد نشان از یک تلفن با نمایشگر ۵ اینچی Full HD دارند. اما علاوه بر تلفن‌های جدید نام‌برده شده، گلکسی اس ۳ سامسونگ نیز که تا به امروز فروش فوق‌العاده داشته، ممکن است روند موفقیت خود را تا پایان سال ادامه دهد.

حال به نظر شما کدامیک از این تلفن‌ها سهم بازار بیشتری را بدست خواهند آورد و فروش بیشتری خواهند داشت؟ شما کدامیک را ترجیح می‌دهید؟ آیا تغییرات آیفون ۵ را انقلابی می‌دانید؟ امکانات و نوآوری‌های تازه اپل در آیفون ۵ بیشتر نظر شما را به خود جلب کرد یا خلاقیت‌های مایکروسافت و نوکیا در لومیا ۹۲۰ یا سامسونگ در گلکسی نوت ۲؟

در نظر سنجی زومیت شرکت کنید و جایزه بگیرید. توجه داشته باشید که برای شرکت در این نظرسنجی حتماً باید عضو سایت شده و در سایت لاگین کنید. پس از یک ماه از تاریخ شروع نظرسنجی، بین شرکت‌کنندگان قرعه‌کشی شده و یک سکه یک گرمی ناقابل به فرد خوش‌شانس اهدا خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات