اچ‌پی ۴ کامپیوتر بدون کیس از سری‌های Spectre, Envy و Pavilion را معرفی کرد

دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد، Spectre نامی است که اچ‌پی از آن برای مدل‌های برتر و پرقدرت خود استفاده می‌کند و همه محصولات خوب این شرکت این نام را نیز به همراه خواهند داشت. هفته گذشته شاهد چند مدل بودیم و امروز نیز یک مدل کامپیوتر بدون کیس با نام Spectre One معرفی شد. کامپیوتری که مجهز به نمایشگر ۲۳.۶ اینچی، ظاهری زیبا و براق و NFC است. در ادامه مطلب اطلاعات بیشتر در مورد این PC به همراه ۳ کامپیوتر بدون کیس دیگر HP را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

بدنه Spectre One آلومینومی است و نمایشگر ۲۳.۶ اینچی آن، رزولوشون 1080p یا ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد. اما این تمام ماجرا نیست، این کامپیوتر تنها ۱۱.۵ میلی‌متر ضخامت دارد. اچ‌پی برای دستیابی به این ضخامت، مجبور شده تا از برخی از امکانات مانند تیونر تلویزیون، صفحه لمسی و حتی درایو اپتیکال صرف‌ نظر کند. همان‌طورکه در اخبار IFA 2012 مشاهده کردید،‌ تقریباً تمام کامپیوترهای بدون کیس معرفی شده در این نمایشگاه مجهز به صفحه لمسی بودند،‌ اما اچ‌پی ریسک بزرگی کرده و Spectre One را بدون صفحه لمسی تولید کرده است. Spectre One دارای دو پورت USB 3.0، یک ورودی HDMI، جک شبکه، صدای Beats، کارت خوان حافظه، گرافیک مستقل و SSD است.

Spectre One همچنین به همراه یک کی‌برد، تاچ پد جادویی بی‌سیم و دو تگ NFC که می‌تواند به وب‌سایت‌های مورد علاقه شما نسبت داده شوند، عرضه می‌شود.

HP علاوه بر کامپیوتر Spectre One، سه کامپیوتر بدون کیس (All-in-One) دیگر را نیز معرفی کرد. Envy 20 و Envy 23 که در بازه میانی قیمت قرار دارند در دو سایز ۲۰ و ۲۳ اینچ وارد بازار خواهند شد. نمایشگر ۲۰ و ۲۳ اینچی این ۲ کامپیوتر دارای رزولوشن 1080p یا ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است.

علاوه بر این دو کامپیوتر، اچ‌پی یک کامپیوتر بدون کیس ارزان‌قیمت با نام Pavilion 20 را که مجهز به نمایشگر ۲۰ اینچی با رزولوشن 1080p است را نیز معرفی نمود.

دو کامپیوتر Envy 20 , 23 مجهز به صفحه لمسی، صدای Beats و پردازنده نسل سوم اینتل (Ivy Bridge) هستند اما نمایشگر Pavilion 20 لمسی نیست و با پردازنده ضعیف‌تر AMD یا Intel وارد بازار خواهد شد.

Envy 20 و Envy 23 و Pavilion 20 از ۲۳ اکتبر یعنی سه روز قبل از انتشار رسمی ویندوز ۸ به ترتیب با ۸۴۹ دلار، ۱٫۰۹۹ دلار و ۴۹۹ دلار وارد بازار خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات