اپل برای بازیافت آیفون قدیمی شما تا ۳۴۵ دلار پول پرداخت می‌کند

شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
اپل تصمیم دارد همچون سال گذشته در ادامه برنامه بازیافت خود، گوشی‌های قدیمی را از کاربرانش به قیمتی معقول خریداری کند تا بتوانند با صرف اندکی هزینه بیشتر مدل جدید آیفون را خریداری نمایند. سال گذشته سقف مبلغ پرداختی برای گوشی‌‌های آیفون ۴ سالم ۲۰۰ دلار بود. این سقف برای آیفون 4S به ۳۴۵ دلار رسیده که بسیار منصفانه‌تر به نظر می‌رسد.
تبلیغات

اگر گزارش‌ها صحیح باشند، اپل تا چند روز دیگر آیفون نسل بعدی خود را معرفی خواهد کرد. اگر به این می‌اندیشید که گوشی کنونی‌تان را بفروشید، تا مدل جدید را خریداری کنید، اپل برای این کار به شما کمک می‌کند. این کمپانی بسته به شرایط گوشی تا سقف ۳۴۵ دلار در ازای گوشی قدیمی‌تان به شما تقدیم می‌کند.

با استفاده از برنامه بازیافت اپل، می‌توانید مدل، رنگ و شرایط کلی گوشی آیفون 4S (و دیگر محصولات اپل) را در ویزارد آنلاین این برنامه انتخاب کنید، و در نهایت ارزش دستگاه خود را مشاهده کنید.

اگر شما قیمت نمایش داده شده را منصفانه می‌دانید و قصد فروش دارید، دستگاهتان را به همراه کابل آن برای اپل ارسال کنید و در ازای آن به میزان مبلغ توافق شده در فروشگاه اپل اعتبار دریافت کنید، که می‌توان با استفاده از آن کلیه محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اپل را خریداری نمود.

این سرویس در ایالات متحده و بریتانیا راه‌اندازی شده است و همان‌طور که انتظار می‌رود، قیمت یاد شده بنا به این که آیا آیفون دارای خط و خش‌ است یا مثلا در آب افتاده باشد و... تغییر می‌کند. ممکن است بتوانید در فروشگاه‌های دیگر که محصولات دست دوم را می‌فروشند، دستگاهتان را با قیمت بالاتری به فروش برسانید ولی فروش محصول به خود اپل این مزیت را دارد که دیگر پولتان را در جاهای دیگر هدر نمی‌دهید و فقط از آن برای خرید آیفون بعدی استفاده خواهید کرد (البته شاید این موضوع برای برخی افراد یک نکته منفی باشد).

اپل می‌گوید که فراهم کننده این سرویس ارزش دستگاه را وقتی به دستش برسد مشخص می‌کند و به عنوان اعتبار هدیه پرداخت می‌کند، پس اگر در فرم اینترنتی مطالب غیرواقعی وارد کنید، مبلغ اعلام شده را دریافت نخواهید کرد.

سال گذشته اپل پس از معرفی آیفون 4S تا ۲۰۰ دلار بابت هر گوشی آیفون 4 پرداخت می‌نمود.

بنا به گزارش‌ها منتشر شده، آیفون جدید روز ۲۲ شهریور (۱۲ سپتامبر) معرفی خواهد شد و از ۳۱ شهریور (۲۱ سپتامبر) رسما وارد بازار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات